Δημιουργία ενός σπουδαίου website

Δημιουργία ενός σπουδαίου website (μέρος πρώτο)

Άμα ψάχνετε ιδέες για το πώς να δημιουργήσετε ένα σπουδαίο επιχειρηματικό ή εταιρικό website τότε πιθανότατα να ψάχνετε συμβουλές για το πώς να σιγουρευτείτε ότι θα είναι επιτυχημένο. Επομένως, είστε στο σωστό μέρος και ελπίζουμε τα παρακάτω να σας βοηθήσουν.

Ένα επιχειρηματικό ή εταιρικό website, τις περισσότερες φορές, δεν εξυπηρετεί μόνο το να παρέχει πληροφορίες στους πελάτες σας. Τα περισσότερα websites ενεργούν ως το πρώτο σημείο επαφής για τους μελλοντικούς πελάτες τους και λειτουργούν ως ένας πολύ καλός πωλητής της εταιρείας. Γι’ αυτό το λόγο πιστεύουμε ότι ένα σπουδαίο website θα πρέπει να είναι ικανό να προσελκύει, να συγκρατεί και να πουλάει στου διαδίκτυο, μετατρέποντάς τους επισκέπτες σε πελάτες.
Ποια είναι όμως τα κύρια χαρακτηριστικά που βοηθούν ένα website να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πελάτες;

Σε αυτό που πιστεύουμε ως WEBONE για τι δημιουργία ενός σπουδαίου website υπάρχουν τρία σημαντικά χαρακτηριστικά –

Καταπληκτικός Σχεδιασμός, Πειστικό Περιεχόμενο και Στοχευμένη Επισκεψιμότητα.

Ας δούμε λεπτομερώς αυτά τα τρία χαρακτηριστικά.

1 Κριτήριο για την δημιουργία ενός σπουδαίου website – Καταπληκτικός Σχεδιασμός

Πρώτα απ’ όλα, το site θα πρέπει να περιλαμβάνει έναν καταπληκτικό σχεδιασμό που προσελκύει.

Οπτική Αισθητική

“Good design is obvious. Great design is transparent.” – Joe Sparano

Το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσει ένας επισκέπτης όσον αφορά ένα website είναι η εμφάνισή του. Στην ενθάρρυνση μιας θετικής εικόνας, το οπτικό κομμάτι είναι το πιο σημαντικό και αυτό που επηρεάζει, καθώς είναι το πρώτο πράγμα που αντιλαμβάνεται το μάτι.

Σχεδιασμός προσαρμοσμένος στα μέτρα σας

Οι σχεδιασμοί διαμορφώνονται από το μηδέν. Τα templates δεν είναι ενδεδειγμένα ως εκ τούτου, μια ανάλυση και μελέτη της επιχείρησης γίνεται προσεκτικά με σκοπό να εφαρμοστεί μια κατάλληλη και ταιριαστή πρόταση σχεδιασμού για τον πελάτη.
Ο προσαρμοσμένος στα μέτρα σας σχεδιασμός θα βασιστεί στο περιεχόμενο του κάθε πελάτη και του εγκεκριμένου χάρτη της ιστοσελίδας(site map). Παρόμοιος με ένα «στα μέτρα σας» κουστούμι στο οποίο μπορείτε να ζητήσετε να πέσει η προσοχή στα καλύτερά σας προσόντα σε σύγκριση με μια έτοιμη φορεσιά, ο προσαρμοσμένος στα μέτρα σας σχεδιασμός μπορεί να αναδείξει τα καλύτερα μέρη του website στα οποία οι ιδιοκτήτες της επιχείρησης θέλουν να εστιάσουν. Ένας καλός web designer κατανοεί το περιεχόμενο και καταφέρνει να βρει έναν τρόπο να το κάνει να ξεχωρίσει στο website.

Χρωματικός Σχεδιασμός

Τα χρώματα που χρησιμοποιούνται θα πρέπει να είναι κατάλληλα με το είδος της επιχείρησης και να δημιουργήσουν έναν καθώς πρέπει τόνο που θα ταιριάζει με τη μάρκα. Δεν επιλέγουμε απλά ένα χρώμα το οποίο μας αρέσει και τυφλά το χρησιμοποιούμε για οποιαδήποτε μάρκα. Υπάρχει μια ψυχολογική διαδικασία σε αυτό η οποία πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη.

Ένα website με ένα σπουδαίο σχεδιασμό δε θα πρέπει να μοιάζει και με κολάζ. Τα πάντα θα πρέπει να ταιριάζουν τέλεια και να δένουν όμορφα μεταξύ τους. Ο χρωματικός σχεδιασμός δημιουργεί τον τόνο ενός website, επομένως οι φωτογραφίες και τα κείμενα θα πρέπει να συμπίπτουν και να μην έρχονται σε σύγκρουση με το υπόβαθρο.

Σε περίπτωση που η μάρκα έχει ένα παιχνιδιάρικο και αστείο χαρακτήρα, χρώματα όπως το κίτρινο και το μπλε θα ήταν κατάλληλα, σε περίπτωση που η μάρκα έχει ένα σοφιστικέ και μυστήριο χαρακτήρα, ίσως κάποιες αποχρώσεις του γκρι και του μαύρου να ήταν πιο κατάλληλες.

Ελκυστικό Banner

Το banner ενός website είναι παρόμοιο με το πρόσωπο ενός ανθρώπου. Προσελκύει τα βλέμματα των περισσότερων επισκεπτών στο πρόγραμμα περιήγησής σας. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να ξοδέψετε ποιοτικό χρόνο για τη δημιουργία ενός ποιοτικού banner.
Στις περισσότερες ιστοσελίδες για επαγγελματικούς ή εταιρικούς σκοπούς, είναι κοινό να υπάρχει ένα εφέ πλοήγησης στα banners, το οποίο επιτρέπει την εμφάνιση πολλαπλών banners. Δεδομένου ότι το banner είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ένα πρόγραμμα περιήγησης σε έναν ιστότοπο, τα taglines μπορούν να τροποποιηθούν και να σχεδιαστούν έτσι ώστε να οδηγούν τα προγράμματα περιήγησης σε άλλες σημαντικές σελίδες του ιστότοπου.

Ποιοτικές Φωτογραφίες

Οι φωτογραφίες έχουν μεγάλο αντίκτυπο σε ένα σχέδιο, οπότε είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείτε εικόνες υψηλής ποιότητας. Δεν είναι πλέον απαραίτητο να ξοδεύετε εκατοντάδες ή χιλιάδες ευρώ για να προσλάβετε έναν επαγγελματία φωτογράφο αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας.

Οι πιο αξιόπιστες εταιρείες κατασκευής websites θα μπορούν να αγοράζουν και να κατεβάζουν εικόνες χωρίς δικαιώματα από βιβλιοθήκες φωτογραφιών. Παραδείγματα είναι οι 123RF, Shutterstock, iStock Photo και πολλά άλλα.

Χρήση Infographics

Τη σημερινή εποχή, είναι γνωστό ότι δεν υπάρχει έλλειψη πληροφοριών στο διαδίκτυο. Στην πραγματικότητα, το πρόβλημα είναι η υπερφόρτωση πληροφοριών. Εξαιτίας αυτού, γίνεται ένας αγώνας για την αναγνώριση και την κατανόηση για το ποιες είναι οι σημαντικότερες που είναι σχετικές.

Ως εκ τούτου, ένας διασκεδαστικός τρόπος για να παρουσιάσετε το περιεχόμενό σας είναι μέσω της χρήσης infographics τα οποία είναι κατάλληλα για το θέμα το οποίο αναπτύσσεται.

Αυτό είναι ένα μίγμα κειμένου και εικόνας για να επικοινωνήσει σωστά τα μηνύματα της εταιρείας. Είναι επίσης ένας αποτελεσματικός τρόπος για να παρουσιάσετε περίπλοκες πληροφορίες, καθιστώντας τις εύκολα κατανοητές από τους θεατές.

Navigation Effect

“Design is not just what it looks and feels like. Design is how it works.” – Steve Jobs

Στο παραπάνω τμήμα, καλύψαμε απλώς την «αισθητική» του πώς θα φανεί η ιστοσελίδα. Όπως λέει ο Steve Jobs, πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι ο ιστότοπος λειτουργεί καλά. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των links, των κουμπιών, της φόρμας επικοινωνίας, της φόρμας ερωτήσεων και της σελίδας ευχαριστιών θα πρέπει να λειτουργούν σωστά, χωρίς λάθη.

Γρήγορη φόρτωση ιστοσελίδας

Το site σας πρέπει να φορτώνει γρήγορα. Έχετε μόνο 5-6 δευτερόλεπτα ή λιγότερο για να πείσετε έναν επισκέπτη να μείνει, οπότε κάντε τα να μετρήσουν. Μην τους κάνετε να περιμένουν.

Δεν θα πρέπει να υπάρχει περιθώριο για σφάλματα με τη λειτουργικότητα του ιστότοπου, επειδή ένας σύνδεσμος που δεν λειτουργεί σωστά ή ένας ιστότοπος που χρειάζεται πολύ χρόνο για να φορτώσει, θα οδηγήσει στο να φύγουν οι επισκέπτες σας, αφήνοντας τους αρνητική εντύπωση όχι μόνο για το site σας, αλλά και για την εταιρεία σας. Τέτοια λάθη πρέπει να περιοριστούν στο ελάχιστο, αν όχι καθόλου, επειδή λίγες λεπτομέρειες μπορούν να προκαλέσουν μεγάλα προβλήματα.

Responsive Web Design

Οι ιστότοποι θα πρέπει επίσης να προσαρμόσουν το σχεδιαστικό τους design έτσι ώστε να είναι responsive καθώς οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου είναι πλέον στα τηλέφωνα και τα tablets τους συχνότερα από ότι στους φορητούς υπολογιστές τους. Αυτή η προσέγγιση χρησιμοποιεί πολλαπλά σχεδιαστικά design που ανταποκρίνονται στο περιβάλλον της συσκευής – έτσι ώστε το responsive website που βλέπετε να προσαρμόζεται ανάλογα με το gadget που χρησιμοποιείτε.

Menu Bar and Site Footer

Για έναν αποτελεσματικό website, το menu bar υπάρχει για να διευκολύνει την πλοήγηση στο site του επισκέπτη όπου εκεί υπάρχουν όλοι οι σύνδεσμοι για τις σημαντικές σελίδες, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών επικοινωνίας. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να σχεδιάσετε ένα menu bar όπου μπορεί να γίνει δημιουργικό ανάλογα με τον σχεδιασμό και τον κλάδο της εταιρείας. Αυτό που είναι πολύ σημαντικό είναι ότι η θέση του, καθώς και ο προσανατολισμός του, είναι σαφείς και κατανοητές.
Εάν έχει σχεδιαστεί με στρατηγική, ένα καλό menu bar μπορεί τελικά να οδηγήσει σε περισσότερη και πιο ευχάριστη επισκεψιμότητα για τους browsers.

Όσο για το site footer, είναι παρόμοιο με ένα menu bar αλλά βρίσκεται στο κάτω μέρος του website σας. Αυτό που το διαφοροποιεί πολύ από ένα menu bar είναι ότι περιέχει τους πιο σημαντικούς συνδέσμους που θα αναζητούσατε στο website, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών επικοινωνίας και των πνευματικών δικαιωμάτων. Όταν ο χρήστης φτάσει στο κάτω μέρος της σελίδας, θα πρέπει να οδηγεί τους επισκέπτες σε άλλα σημαντικά περιεχόμενα του website.

Προσαρμοσμένη σελίδα ευχαριστιών

Λίγο πριν ο επισκέπτης σας στείλει μια ερώτηση ή υποβάλει μια παραγγελία, θα βρεθεί σε μια σελίδα «Ευχαριστώ» που αναγνωρίζει τη μετατροπή που μόλις έκανε.
Δεδομένου ότι πρόκειται για την εικόνα διαχωρισμού, φροντίστε να δημιουργήσετε μια καλή διαρκή εντύπωση στον επισκέπτη σας και να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτήν την ευκαιρία προσαρμόζοντας τη σελίδα «Ευχαριστώ» με σχετικές προωθήσεις, ενθαρρύνοντας τους να εγγραφούν, δείχνοντας σχόλια από πελάτες ή κατευθύνοντάς τους σε άλλες υπηρεσίες σας που μπορεί να βρουν ενδιαφέρουσες. Σχεδιάστε το και προσαρμόστε το ανάλογα με το περιεχόμενό σας και το στόχο σας.

Εμπειρία Χρήστη

Κατά το σχεδιασμό ιστοσελίδων, πρέπει να δοθεί μεγάλη προτεραιότητα στη χρηστικότητα. Ένα εξαιρετικό σχέδιο ενσωματώνει την εμπειρία των χρηστών απρόσκοπτα. Πρόκειται για τη διευκόλυνση του χρήστη και την εύκολη πλοήγησή του από πάνω προς τα κάτω. Πρέπει να έχετε μια βαθιά κατανόηση για το τι προσδοκά ο θεατής που ταξιδεύει μέσω του website σας και να σχεδιάσετε από την δική του οπτική.

Πρόκειται για το σύνολο των στοιχείων που απαιτούνται για την επίτευξη ενός σχεδιασμού που αλληλεπιδρά και βοηθά με τη διοχέτευση των πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένων των έξυπνων ολοκληρωμένων hyperlinks, της έξυπνης διαχείρισης του λευκού χώρου, την απλή μορφή του χάρτη ιστοχώρου, του responsive site, – τα οποία οδηγούν σε μια αποτελεσματική διεπαφή με το χρήστη.

Δεἰτε: Δημιουργία ενός σπουδαίου website (μέρος δεύτερο)

Μοιραστείτε το άρθρο