Δημιουργία ενός σπουδαίου website μέρος δεύτερο

Δημιουργία ενός σπουδαίου website (μέρος δεύτερο)

2ο Κριτήριο ενός σπουδαίου website – Πειστικό Περιεχόμενο

“Content precedes design. Design in the absence of content is not design, it’s decoration.” – Jeffrezy Zeldma

Ο σχεδιασμός είναι απαραίτητος επειδή αυτός είναι που προσελκύει τους επισκέπτες, αλλά το πειστικό περιεχόμενο είναι αυτό που πραγματικά τους κάνει να παραμείνουν. Αυτό είναι το συστατικό που χρειάζεστε για να πείσετε τον επισκέπτη σας ότι αυτό που ψάχνουν μπορεί να το βρει στο site σας και ότι η εταιρεία σας είναι αξιόπιστη και ανώτερη από αυτήν των ανταγωνιστών σας.

Έξυπνα Slogans για τα Banners σας

Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε έξυπνα Slogans που μπορούν να έχουν απήχηση στο ενδιαφέρον και τα συναισθήματα των επισκεπτών σας. Έχουμε ήδη διαπιστώσει την αναγκαιότητα του να έχουμε ένα ελκυστικό banner, αλλά το Slogan πρέπει να εκπληρώνει και αυτό το σκοπό του.

Τα Banners μπορούν να προσαρμοστούν ώστε να κατευθύνουν τους αναγνώστες σε συγκεκριμένες σελίδες μέσω των call-to-actions και των συνδέσμων (hyperlinks). Δεδομένου ότι αυτό είναι το πρώτο πράγμα που θα διαβάζουν στον ιστότοπό σας, είναι εξαιρετικά σημαντικό να το κάνετε ενδιαφέρον και να επηρεάζει – έτσι θα οδηγήσετε τελικά τους επισκέπτες να γίνουν πελάτες σας.

Μοναδικές Προτάσεις Πωλήσεων

Είναι σημαντικό να αναγνωρίσετε πρώτα τo διαφορετικό σημείο πώλησης της μάρκας σας (USP- unique selling point) και να συνεχίσετε στο να πουλάτε αυτό που σας ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές σας. Αυτό είναι σημαντικό και θα καθορίσει τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζεται τους επισκέπτες σας και τους μετατρέπεται σε πελάτες.

Ο σκοπός του site σας πρέπει να είναι αρκετά σαφής – θα είναι για να πουλήσει ένα προϊόν; να προσφέρει υπηρεσίες; να ενημερώσει?(τι ακριβώς θα κάνει)

Πρωτότυπα Περιεχόμενα

Η χρήση του δικού σας περιεχομένου είναι υποχρεωτική όταν πρόκειται για websites. Δε χρειάζεται να πούμε ότι αυτό δεν δείχνει μόνο τον επαγγελματισμό αλλά και την αξιοπιστία της εταιρείας.

Υπάρχουν πολλές συνέπειες της λογοκλοπής και αυτό πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη. Εκτός από την παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων, τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης μπορούν να ανιχνεύσουν το διπλότυπο περιεχόμενο στο διαδίκτυο, οδηγώντας στη συνέχεια σε χαμηλότερη κατάταξη στο Google.

Θα ήταν ιδιαίτερα καλό να συμμετάσχουν επαγγελματίες copywriter για τα έργα σας επειδή γνωρίζουν καλύτερα πώς να κάνουν αποτελεσματικά copywriting στο διαδίκτυο. Αν έχετε ήδη τα πρωτότυπα περιεχόμενά σας, ο copywriter μπορεί να δουλέψει πάνω σε αυτά και να τα προσαρμόσει για το δικό σας website.

Style Γραφής

Η συγγραφή με το να έχετε τη μάρκα σας στο μυαλό σας είναι μια αποτελεσματική πρακτική που προσωποποιεί την ταυτότητα της εταιρείας. Δε θα πρέπει όλοι να έχουν το ίδιο style, καθώς αυτό εξαρτάται από την προσωπικότητα της μάρκας σας και την προσέγγισή της. Εάν είναι ένα εταιρικό website, τότε θα πρέπει να είναι άμεσο και ενημερωτικό το style γραφής. Εάν είναι μια μάρκα μόδας ή lifestyle, τότε ο τόνος μπορεί να είναι απλός και δημιουργικός

3ο Κριτήριο ενός σπουδαίου website – Στοχευμένη Επισκεψιμότητα

Έχετε τον Καταπληκτικό Σχεδιασμό και το Πειστικό Περιεχόμενό σας, αλλά αν ο κόσμος δεν έρχεται στο site σας, τότε η προσπάθειά σας έχει πάει χαμένη. Εδώ είναι το σημείο που χρησιμεύει η Στοχευμένη Επισκεψιμότητα.

SEO & SEM

Να είστε εκεί όταν οι πελάτες σας αναζητούν κάτι. Υπάρχουν δύο τακτικές μάρκετινγκ που μπορούν να οδηγήσουν στην επισκεψιμότητα στο site σας – η SEO και η SEM.

Η Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (Search Engine Optimization) (SEO) είναι μια προσπάθεια που αυξάνει την προβολή του ιστότοπού σας με οργανικά μέσα (μη πληρωμένα) στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Από την άλλη πλευρά, το Μάρκετινγκ Μηχανών Αναζήτησης (Search Engine Marketing) (SEM) έχει ως στόχο του τις πληρωμένες διαφημίσεις (AdWords, Social Media) και το email marketing.

Η διαφορά μεταξύ των δύο είναι ότι το SEM συγκεντρώνει άμεση και συγκεκριμένη επισκεψιμότητα και εντυπώσεις στο website σας, ενώ το SEO είναι δωρεάν, αλλά χρειάζεται αρκετό χρόνο, πολλή έρευνα και γνώση για να έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε. Και οι δύο μέθοδοι είναι εξίσου σημαντικές για την οδήγηση πετυχημένης επισκεψιμότητας στο website σας.

Social Media Marketing

To Social Media Marketing είναι μια καινοτόμος και ισχυρή στρατηγική που έχει μεγάλη σημασία για τις επιχειρήσεις, ιδίως τις νεοσύστατες. Έχει τις δυνατότητες να φτάσει σε νέες προοπτικές και σε ένα ευρύτερο κοινό-στόχο, λόγω του κόσμου που είναι πιο δραστήριος σήμερα στα social media. Είναι η τέλεια μόχλευση για να αλληλεπιδράσετε, να μοιράζεστε και να συζητάτε απευθείας με το κοινό σας μέσω κοινωνικών πλατφορμών όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter και πολλά άλλα.

Η χρήση αυτών μπορεί να συμβάλει στην τόνωση του website σας και της ίδιας της μάρκας σας, ειδικά επειδή πολλοί άνθρωποι πραγματοποιούν έρευνες σε αυτές τις πλατφόρμες. Το Social Media Marketing μπορεί να οδηγήσει σε Πετυχημένη Επισκεψιμότητα που υποστηρίζει τις SEO προσπάθειές σας -δίνοντας προβάδισμα, πωλήσεις και επιτυχία στη μάρκας σας.

Πιστεύουμε ότι για τη δημιουργία ενός εξαιρετικού website, αυτά τα τρία σημαντικά χαρακτηριστικά πρέπει να είναι παρόντα για να εγγυηθούν την ποιότητα, την αξιοπιστία και την απόδοση των επενδύσεών σας. Καθώς το website σας λειτουργεί ως «πωλητής», αυτή είναι μια διαδικασία που απαιτεί συνεχώς πολλή σκέψη, προσπάθεια, στρατηγική και δημιουργικές μεθόδους.

Όλα αυτά τα χρόνια σαν εταιρεία δουλεύουμε πάνω στο παρακάτω μοτίβο πάνω στην κατασκευή εξαιρετικών ιστοσελίδων και eshop.

Καταπληκτικό Σχεδιασμός – Πειστικό Περιεχόμενο – Στοχευμένη Επισκεψιμότητα

Αν ενδιαφέρεστε να αποκτήσετε το δικό σας website ή να ανασχεδιάσετε το ήδη υπάρχον σας ελάτε μαζί μας.

Μοιραστείτε το άρθρο