Πως να κάνετε τον ιστοχώρο σας πιο εύχρηστο και χρηστικό

ALL POSTS

Κατασκευή ιστοσελίδων και πως να κάνετε τον ιστοχώρο σας πιο εύχρηστο και χρηστικό

Χρήσιμες συμβουλές για την κατασκευή των ιστοσελίδων σας για να κάνετε τον ιστοχώρο σας πιο εύχρηστο και χρηστικό για τους επισκέπτες σας.

Η δημιουργία ενός φιλικού και εύχρηστου ιστότοπου είναι απαραίτητη για την παροχή θετικής εμπειρίας στους επισκέπτες και την ενθάρρυνσή τους να ασχοληθούν με το περιεχόμενό σας. Ακολουθούν ορισμένες βασικές αρχές και συμβουλές για το σχεδιασμό ιστοσελίδων με στόχο την ενίσχυση της χρηστικότητας:

1. Κατανοήστε το κοινό σας τον στόχο σας:

Γνωρίστε το κοινό-στόχο σας, τις προτιμήσεις και τις προσδοκίες του.
Προσαρμόστε το σχεδιασμό σας ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των συγκεκριμένων χρηστών σας.

2. Απλή και διαισθητική πλοήγηση(UX-UI):

Σχεδιάστε μια σαφή και απλή δομή πλοήγησης. Οι επισκέπτες θα πρέπει να βρίσκουν εύκολα αυτό που ψάχνουν.
Χρησιμοποιήστε λογικά ονόματα μενού και κατηγορίες.

3. Mobile Responsive:

Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς τα κινητά. Πολλοί χρήστες έχουν πρόσβαση σε ιστότοπους από κινητές συσκευές.
Ο responsive σχεδιασμός προσαρμόζει τη διάταξη του ιστότοπού σας σε διαφορετικά μεγέθη οθόνης.

4. Γρήγορη ταχύτητα φόρτωσης:

Βελτιστοποιήστε τις εικόνες, ελαχιστοποιήστε τα αιτήματα HTTP και χρησιμοποιήστε προσωρινή αποθήκευση στο πρόγραμμα περιήγησης για να βελτιώσετε την ταχύτητα φόρτωσης.
Ένας ιστότοπος γρήγορης φόρτωσης βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη και επηρεάζει θετικά το SEO.

5. Σαφής κλήση προς δράση (CTA):

Χρησιμοποιήστε σαφείς και πειστικές CTA για να καθοδηγήσετε τους χρήστες προς τις επιθυμητές ενέργειες.
Τα κουμπιά και οι σύνδεσμοι θα πρέπει να ξεχωρίζουν και να μπορούν να πατηθούν εύκολα.

6. Συνεπής σχεδιασμός:

Διατηρήστε έναν συνεπή σχεδιασμό σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας.
Η συνέπεια στα χρώματα, τις γραμματοσειρές και τη διάταξη δημιουργεί μια συνεκτική και επαγγελματική εμφάνιση.

7. Αναγνώσιμη τυπογραφία:

Επιλέξτε ευανάγνωστες γραμματοσειρές και κατάλληλα μεγέθη γραμματοσειρών.
Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει αρκετή αντίθεση μεταξύ κειμένου και φόντου.

8. Λευκό διάστημα:

Χρησιμοποιήστε στρατηγικά το κενό διάστημα για να βελτιώσετε την αναγνωσιμότητα και να κατευθύνετε την εστίαση των χρηστών.
Μην γεμίζετε τις σελίδες με πάρα πολλές πληροφορίες.

9. Προσβασιμότητα:

Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι προσβάσιμος σε χρήστες με αναπηρίες.
Παρέχετε κείμενο alt για τις εικόνες, χρησιμοποιήστε σημασιολογική HTML και λάβετε υπόψη την πλοήγηση με πληκτρολόγιο.

10. Ανατροφοδότηση και επιβεβαίωση:

Παρέχετε ανατροφοδότηση όταν οι χρήστες εκτελούν ενέργειες (π.χ. υποβολή μιας φόρμας).
Τα μηνύματα επιβεβαίωσης διαβεβαιώνουν τους χρήστες ότι οι ενέργειές τους ήταν επιτυχείς.

11. Λειτουργικότητα αναζήτησης:

Εφαρμόστε μια φιλική προς το χρήστη λειτουργία αναζήτησης για ιστότοπους με πολύ περιεχόμενο.
Βεβαιωθείτε ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης είναι σχετικά και καλά οργανωμένα.

12. Βελτιστοποιημένες εικόνες και πολυμέσα:

Βελτιστοποιήστε τις εικόνες και τα στοιχεία πολυμέσων για ταχύτερη φόρτωση.
Χρησιμοποιήστε περιγραφικά ονόματα αρχείων και κείμενο alt για τις εικόνες.

13. Δοκιμές χρήστη:

Πραγματοποιήστε δοκιμές ευχρηστίας με πραγματικούς χρήστες για τον εντοπισμό σημείων πόνου και περιοχών προς βελτίωση.
Συγκεντρώστε ανατροφοδότηση και επαναλάβετε το σχεδιασμό σας με βάση τις πληροφορίες των χρηστών.

14. Περιεχόμενο με δυνατότητα σάρωσης:

Διαχωρίστε το κείμενο με επικεφαλίδες, κουκκίδες και συνοπτικές παραγράφους.
Οι χρήστες θα πρέπει να μπορούν να σαρώνουν και να κατανοούν γρήγορα το περιεχόμενό σας.

15. Ασφάλεια και εμπιστοσύνη:

Εμφανίστε δείκτες εμπιστοσύνης, όπως πιστοποιητικά SSL για ασφαλείς συνδέσεις.
Κοινοποιήστε με σαφήνεια τις πολιτικές απορρήτου και τα μέτρα ασφαλείας.

16. Χειρισμός σφαλμάτων:

Παρέχετε σαφή μηνύματα σφάλματος και καθοδήγηση όταν οι χρήστες αντιμετωπίζουν προβλήματα.
Βοηθήστε τους χρήστες να κατανοήσουν τι πήγε στραβά και πώς να το διορθώσουν.

17. Ανάλυση:

Εφαρμογή web analytics (π.χ. Google Analytics) για την παρακολούθηση της συμπεριφοράς των χρηστών.
Αναλύστε τα δεδομένα για να κατανοήσετε πώς οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπό σας και να κάνετε βελτιώσεις βάσει δεδομένων.
Δίνοντας προτεραιότητα σε αυτές τις αρχές και αναζητώντας συνεχώς ανατροφοδότηση, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο που όχι μόνο φαίνεται ελκυστικός αλλά και παρέχει μια απρόσκοπτη και ευχάριστη εμπειρία για τους επισκέπτες σας. Η τακτική ενημέρωση και βελτίωση του σχεδιασμού σας με βάση την ανατροφοδότηση των χρηστών και τις αναλύσεις είναι ζωτικής σημασίας για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία.

Ελάτε μαζί μας επίσης για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες Κατασκευής ιστοσελίδων & Κατασκευής eshopDigital Marketing (SEO, SEM, Social Media Marketing, Inbound Marketing). Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε με επαγγελματικό τρόπο τη νέα εποχή του Internet.

Η έδρα μας είναι στην Θεσσαλονίκη αλλά μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σε κάθε σημείο της Ελλάδας.

Δείτε ακόμη:

Καθορισμός χρηστών: σε ποιούς απευθύνεται ο ιστοχώρος μας

Σχεδιασμός του περιεχομένου σε έναν ιστοχώρο

Κατασκευή ιστοσελίδων: Καθορισμός στρατηγικής

Κατασκευή ιστοσελίδων με το WordPress. Γιατί να το προτιμήσετε!

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!