Ηλεκτρονικό εμπόριο και 3 στρατηγικές που θα βοηθήσουν στις πωλήσεις σας
Οι πωλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχώς ανεβαίνουν και όλο και περισσότερες εταιρίες βασίζονται σε μία ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shop) για να πωλούν μέσα απ´αυτήν ανταγωνιστικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Καθώς οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αυξάνονται συνεχώς και οι καταναλωτές γίνονται ποιό οικείοι με τις online αγορές, γίνεται πολύ δύσκολος ο ανταγωνισμός για τις επιχειρήσεις για να κερδίσουν τους online αγοραστές. Στο κλίμα αυτό όπου κυριαρχεί ο έντονος ανταγωνισμός σας παραθέτουμε ποιό κάτω αποδεδειγμένες στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας από την ιστοσελίδα σας.
1) Μετρήστε τα πάντα
Από το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έως και τις Google Adwords καμπάνιες σας, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε και να μετράτε κάθε επισκέπτη του ιστοχώρου σας και κάθε ευκαιρία για πώληση. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι θέλετε να στείλετε ένα διαφημιστικό email στο κοινό σας.
Σε αυτήν την περίπτωση, είναι σχετικά εύκολο να μετρήσετε την απόδοση της καμπάνιας χρησιμοποιώντας συνδέσμους links προς το site σας και ειδικότερα σε σελίδες προορισμού (landing pages). Δεν είναι αρκετό να γνωρίζουμε ποια email από την διαφημιστική μας καμπάνια παρήγαγε τα περισσότερα αποτελέσματα.
Θα πρέπει να γνωρίζουμε πόσοι άνθρωποι έκαναν κλικ σε ένα σύνδεσμο, πόσα έσοδα δημιουργούνται από τους πελάτες κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο και τη μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες. Κάθε κομμάτι της εκστρατείας μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικά μελετημένο και σχολαστικά να παρακολουθείται. Κάθε φορά που θα θεσπίσετε μια πρωτοβουλία μάρκετινγκ, ρωτήστε τον εαυτό σας: Πώς μπορώ να τη μετρήσω και να την παρακολουθήσω;
2) Χρήση πολλαπλών πηγών για την παραγωγή επισκεψιμότητας
Με όλες τις αλγοριθμικές αλλαγές που έχει κάνει η Google όπως το Panda και το Penguin, έχει γίνει ολοένα και πιο δύσκολο να ανταγωνιστούν οι εταιρίες για τα φυσιολογικά αποτελέσματα(βλέπε SEO). Στηριζόμενη σε μία μόνο πηγή που σας φέρνει επισκεψιμότητα, όπως το οργανικό τμήμα της μηχανής αναζήτησης, μπορεί να θέσετε τις προσπάθειές της επιχείρησής σας σε πολύ επικίνδυνο έδαφος.
Οι αλγοριθμικές αλλαγές θα συνεχίσουν να συμβαίνουν. Ως εκ τούτου, η διαφοροποίηση των προσπαθειών παραγωγής επισκεπτών που θέλουν να αγοράσουν από εσάς θα σας δώσει την ισορροπία και τη σιγουριά για το μέλλον.
Κατασκευή ιστοσελίδων στη Θεσσαλονίκη από την WEBONE ελάτε μαζί μας
Κάθε επιχείρηση είναι μοναδική έτσι θα πρέπει να είναι και τα μηνύματά σας.
Το καταναλωτικό κλίμα αλλάζει με την πάροδο του χρόνου, έτσι ώστε επαναλαμβάνοντας μια ανεπιτυχή εκστρατεία σε διαφορετικό χρονικό πλαίσιο θα μπορούσε να επιφέρει τεράστια αποτελέσματα. Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι να αναζητά διαρκώς νέους τρόπους για την αύξηση των πωλήσεων και πάντοτε δοκιμή για να δούμε τι λειτουργεί και τι όχι.
3) Χρησιμοποιήστε την αρχή του 80/20
Η αρχή 80/20 λειτουργεί εξαιρετικά καλά όταν εφαρμόζεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο όπως:
-
- Έσοδα από την τάδε κατηγορία των προϊόντων μας και από τους παρακάτω κωδικούς των προϊόντων μας
-
- Έσοδα κατανεμημένα σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα της την εβδομάδα, και το ποσοστό εγκατάλειψης σε κάθε συγκεκριμένη σελίδα προσγείωσης.
Η αρχή 80/20 είναι επίσης εξαιρετικά χρήσιμη κατά την εξέταση των προϊόντων που πωλούνται. Πολλές φορές, το 20% των προϊόντων που πωλούνται έχει ως αποτέλεσμα περίπου το 80% των κερδών. Επομένως, γιατί να μην πουλάμε τα τα πιο δημοφιλή προϊόντα; Γιατί να μην προχωρήσουμε και να τοποθετήσουμε τα προϊόντα αυτά στην κορυφή των σελίδων της κατηγορίας τους; Ή, γιατί να μην περιλαμβάνονται αυτά στην αρχική σελίδα;
Όταν πρόκειται για συγκεκριμένες ώρες της ημέρας και ημέρα της εβδομάδας, μπορείτε να δείτε ότι η καμπάνια Google Adwords δημιουργεί τις περισσότερες πωλήσεις στις καθημερινές 12:00 μ.μ. – 23:30 μμ. για παράδειγμα. Γιατί να μην πάρετε το 80% του προϋπολογισμού και να το εφαρμόσετε προς το συγκεκριμένο αυτό χρονικό διάστημα;
Δείτε και ορισμένα άλλα χρήσιμα άρθρα:
Κατασκευή ιστοσελίδων με το WordPress. Γιατί να το προτιμήσετε!
Δημιουργία ιστοσελίδων: 10 χρήσιμα tips για ένα σύγχρονο website