Inbound Marketing

Τι είναι το Inbound Marketing

Το inbound marketing είναι η δημιουργία και η κοινή χρήση περιεχομένου με σκοπό την προσέλκυση των ιδανικών πελατών και την αλληλεπίδραση μαζί τους. Με τη μέθοδο αυτή η επιχείρηση δημιουργεί πιστούς πελάτες και επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.

Με τη δημοσίευση του σωστού περιεχομένου στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή, οι ενέργειες μάρκετινγκ είναι σχετικές και χρήσιμες για τους πελάτες σας. Αυτό το μάρκετινγκ αγαπούν και οι πελάτες σας.

Δείτε πιο κάτω πώς μπορείτε να προσελκύσετε στην ιστοσελίδας σας το σωστό κοινό και να το μετατρέψετε σε πιστούς πελάτες σας.

Platform Assessment and Recommendation

Α. Προσέλκυση του σωστού κοινού

Δεν ψάχνουμε να προσελκύσουμε απλά επισκέπτες στην ιστοσελίδα μας, αλλά να προσελκύσουμε το σωστό είδος των επισκεπτών που είναι πολύτιμοι για τις επιχείρησή μας. Έως τώρα δινόταν έμφαση στον όγκο των επισκεπτών και όχι στα ποιοτικά χαρακτηριστικά αυτών.

Μερικά από τα πιο σημαντικά εργαλεία για να προσελκύσετε τους σωστούς χρήστες στο site σας είναι:

Δημιουργία Blog: Ένα blog είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσετε νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας. Για να προσελκύσετε τους σωστούς υποψήφιους πελάτες θα πρέπει να δημιουργήσετε εκπαιδευτικό περιεχόμενο που μιλά για αυτούς και απαντά στις ερωτήσεις τους.

SEO:Οι πελάτες σας ψάχνουν για εσάς μέσα από τις μηχανές αναζήτησης. Έτσι, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεστε στις πρώτες θέσεις τους για τις λέξεις – φράσεις με τις οποίες σας αναζητούν.

Ιστοχώρος και ιστοσελίδες σας που είναι η ψηφιακή σας βιτρίνα.

Social media:Δημοσιεύστε και μοιραστείτε χρήσιμες πληροφορίες με το κοινό σας που βρίσκεται εκεί και αλληλεπιδράστε μαζί τους.

Platform Assessment and Recommendation

Β. Μετατροπή σε υποψήφιους πελάτες

Μόλις προσελκυστούν οι επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας, το επόμενο βήμα είναι να μετατραπούν σε υποψηφίους πελάτες συγκεντρώνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Τουλάχιστον, θα χρειαστείτε τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Τα στοιχεία επικοινωνίας είναι το πιο πολύτιμο συστατικό για να είστε σε απευθείας σύνδεση μαζί τους. Προκειμένου να γίνει αυτό (να σας δώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους) θα πρέπει να τους προσφέρετε κάτι σε αντάλλαγμα. Αυτό μπορεί να γίνει με τη μορφή δωρεάν περιεχομένου, όπως τα e-books και διάφορες χρηστικές πληροφορίες μέσα από τις landing pages οι οποίες θα είναι ενδιαφέρουσες και πολύτιμες για τον καθένα τους.

Platform Assessment and Recommendation

Γ. Κλείσιμο

Είστε στο σωστό δρόμο. Έχετε προσελκύσει τους σωστούς επισκέπτες και τους μετατρέψατε σε υποψηφίους πελάτες σας, αλλά τώρα θα πρέπει να μετατραπούν σε πελάτες. Πώς μπορείτε να το πετύχετε πιο αποτελεσματικά αυτό; Ορισμένα εργαλεία μάρκετινγκ μπορεί να χρησιμοποιηθούν σε αυτό το στάδιο, όπως το CRM (Customer Relationship Management), το email marketing, κ.ά.

Platform Assessment and Recommendation

Δ. Ευχαριστημένοι πελάτες

Η μέθοδος του inbound marketing βασίζεται στην παροχή χρηστικού περιεχομένου, είτε πρόκειται για τους επισκέπτες, είτε για τους υπάρχοντες πελάτες μας. Ακριβώς επειδή κάποιος έχει ήδη γίνει πελάτης μας δε σημαίνει ότι πρέπει να τον ξεχάσουμε. Οι εταιρείες που ασχολούνται με το inbound marketing θα συνεχίσουν να ασχολούνται με τους πελάτες τους για να τους μετατρέψουν σε υποστηρικτές της εταιρίας τους και των προϊόντων τους. Διότι ο καλύτερος πελάτης είναι ο ευχαριστημένος πελάτης.

Φόρμα Επικοινωνίας

Ας ξεκινήσουμε μια συζήτηση