Πόσο συχνά πρέπει να δημοσιεύει η επιχείρησή σας στα social media

ALL POSTS

Πόσο συχνά πρέπει να δημοσιεύει η επιχείρησή σας στα social media;

Πόσο συχνά πρέπει να δημοσιεύει η επιχείρησή σας στα social media;

Είναι μια απλή ερώτηση, αλλά η απάντηση μπορεί να είναι λίγο περίπλοκη.

Εάν δεν διατηρείτε ενεργή παρουσία στα social media, οι πελάτες είναι πιθανό να επιλέξουν άλλη επιχείρηση κατά την αναζήτηση τοπικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Από την άλλη αν δημοσιεύεται πολύ συχνά μπορεί να γίνει η εταιρεία σας κουραστική και εκνευριστική με αποτέλεσμα να χάσετε αυτούς που σας ακολουθούν.

Οπότε ούτε αυτό το σενάριο είναι καλό για την επιχείρησή σας.

Η συχνότητα δημοσιεύσεων στα social media εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων του τύπου της επιχείρησης, του κοινού στο οποίο απευθύνεται και του είδους του περιεχομένου που δημοσιεύετε.

Λοιπόν, πόσο συχνά πρέπει να δημοσιεύετε; Πολλές εταιρείες έχουν πραγματοποιήσει μελέτες για να καταλάβουν τι λειτουργεί καλύτερα σε διάφορες κοινωνικές πλατφόρμες.

Αναλύσαμε τα δεδομένα σε αυτές τις μελέτες για να σας δώσουμε μια ιδέα για το πόσο συχνά να δημοσιεύετε στο Facebook, το Twitter, το Instagram, το LinkedIn και το Google My Business

Πόσο συχνά θα πρέπει να δημοσιεύεται στο Facebook

Ρωτήστε έναν έμπορο πόσο συχνά θα πρέπει να δημοσιεύσετε στο Facebook και πιθανότατα θα σας πει δύο φορές την  ημέρα είναι καλά. Ωστόσο, τα δεδομένα μας λένε κάτι διαφορετικό.

Η Hubspot ανέλυσε τα δεδομένα του Facebook από 13.500 πελάτες τους για να διαπιστώσει εάν η δημοσίευση συχνότερα θα βοηθούσε έτσι ώστε να προσελκύσουν περισσότερους ανθρώπους.

Διαπίστωσαν ότι οι επιχειρήσεις με περισσότερους από 10.000 οπαδούς ήταν οι μόνοι που είδαν αυξημένο αριθμό κλικ όταν τοποθετούσαν περισσότερες από μία φορές την ημέρα.
Οι επιχειρήσεις με λιγότερους από 10.000 οπαδούς έλαβαν κατά 50% λιγότερα κλικ ανά δημοσίευση όταν δημοσίευσαν δύο φορές την ημέρα.

Οι μάρκες που δημοσιεύθηκαν μόνο 1-5 φορές το μήνα, όμως, είδαν την αφοσίωσή τους σχεδόν διπλάσια!

Κατασκευή ιστοσελίδων στη Θεσσαλονίκη από την WEBONE ελάτε μαζί μας

Πώς επηρεάζει ο νέος αλγόριθμος του Facebook τη στρατηγική σας στο Facebook;

Το Facebook δίνει προτεραιότητα στο περιεχόμενο από τους φίλους και την οικογένειά στις ειδήσεις των χρηστών. Αυτό καθιστά πιο δύσκολο για τα μάρκα να μοιραστούν το περιεχόμενό τους με το ακροατήριό τους.

Για το λόγο αυτό εξέτασαν περισσότερα από 3.000 προφίλ για να διαπιστώσουν ότι. Για κάθε πρόσθετη θέση που κάνει ένα εμπορικό σήμα καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, η οργανική κατάταξη πέφτει δραστικά.

Η συμβουλή μου: Μείνετε σε μία δημοσίευση την ημέρα ή πέντε την εβδομάδα.

Πόσο συχνά θα πρέπει να δημοσιεύτεται στο Twitter

Μπορείτε να δημοσιεύσετε όσες φορές θέλετε στο Twitter και δείτε γιατί.

Ο μέσος χρόνος ζωής ενός tweet είναι 18 λεπτά. Μετά από 18 λεπτά, οι ροές των οπαδών σας έλαβαν αρκετές νέες δημοσιεύσεις που οι δικές σας ωθούνται προς τα κάτω.
Το Buffer, είναι μια εφαρμογή προγραμματισμού κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και μοιράστηκε το πρόγραμμα δημοσίευσης κοινωνικών μέσων όπου αποκάλυψε ότι δημοσιεύουν στο Twitter 14 φορές την ημέρα μεταξύ των ωρών από τα μεσάνυχτα έως τις 10 μ.μ.!

Εάν θέλετε να δείτε υψηλότερη εμπλοκή με τους χρήστε ςσας σε κάθε μεμονωμένο tweet, η έρευνα λέει ότι να στέλνετε  1 έως 5 tweets την ημέρα. Μια μελέτη της Social Bakers διαπίστωσε ότι η δέσμευση αρχίζει να πέφτει μετά το τρίτο tweet, και το Track Social διαπίστωσε ότι η απάντηση ανά tweet κορυφώνει σε περίπου πέντε tweets την ημέρα.
Η συμβουλή μου: Για καλύτερα αποτελέσματα είναι καλά 3-5 tweets κάθε μέρα.

Πόσο συχνά θα πρέπει να δημοσιεύτεται στο Instagram

Επειδή είναι τόσο εξαρτημένο από τα γραφικά το Instagram, μπορεί να αισθάνεται λίγο άβολα οι μικρές επιχειρήσεις. Στην πραγματικότητα, όμως, ακόμη και οι κορυφαίες μάρκες στην Instagram δημοσιεύουν μόνο κατά μέσο όρο 1,5 φορά την ημέρα.

Αυτό είναι ένα άλλο κοινωνικό κανάλι όπου το μέγεθος του κοινού σας επηρεάζει την ιδανική συχνότητα δημοσίευσης. Οι επιχειρήσεις με μικρότερο κοινό είναι καλύτερα να μοιράζονται 1-2 φωτογραφίες την ημέρα, ενώ όσοι έχουν ακροατήρια 1.000 ή περισσότερων μπορούν να ξεφύγουν με τρία, τέσσερα ή περισσότερα χωρίς να παρατηρήσουν μείωση της αφοσίωσης.

Η συμβουλή μου: Η δημοσίευση στο Instagram μία φορά την ημέρα είναι μία εξαιρετική περίπτωση για να ξεκινήσετε.

Πόσο συχνά θα πρέπει να δημοσιεύτεται στο LinkedIn

Παρόλο που δεν υπάρχουν πολλά στοιχεία για το πόσο συχνά να δημοσιεύετε στο LinkedIn, ο καλύτερος οδηγός για την ανάρτηση του LinkedIn προέρχεται από την ίδια την εταιρεία.

Το LinkedIn συνιστά να μοιραστείτε 20 μηνύματα ανά μήνα, τα οποία υπολογίζονται κατά μέσο όρο περίπου μία φορά ανά εργάσιμη ημέρα. Αυτό έχει νόημα επειδή οι χρήστες επισκέπτονται συνήθως το LinkedIn κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ημερών της εβδομάδας.

Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε με το LinkedIn δεν είναι πόσο συχνά δημοσιεύετε, αλλά τον τύπο του περιεχομένου που μοιράζεστε . Το LinkedIn είναι ένας επαγγελματικός δικτυακός τόπος.

Στόχος είναι να εκπαιδεύσετε το κοινό σας σχετικά με τα τελευταία γεγονότα στον κλάδο σας και να συμβάλλετε στην αύξηση της παραγωγικότητάς του.
Η συμβουλή μου: Μοιραστείτε τουλάχιστον μία και όχι περισσότερες από δύο δημοσιεύσεις άρθρων καθημερινά. Βεβαιωθείτε ότι οι δημοσιεύσεις σς σχετίζονται αυστηρά με τις επιχειρήσεις.

Ας ανακεφαλαιώσουμε. Σε γενικές γραμμές, εδώ είναι η συχνότητα που η επιχείρησή σας πρέπει να δημοσιεύει στα κοινωνικά μέσα:

Facebook: 1 φορά την ημέρα ή 5 φορές την εβδομάδα
Twitter: 3-5 φορές την ημέρα
LinkedIn: 1 φορά την ημέρα
Instagram: 1 φορά την ημέρα

Θυμηθείτε, ότι αυτή είναι μια απλή εκτίμηση που βασίζεται στη βιομηχανική έρευνα και συμβουλές. Θα πρέπει να κάνετε ό, τι καλύτερο για την επιχείρησή σας, και αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι θα πρέπει να  φτιάξετε τους δικούς σας κανόνες!

Επιπλέον πάρχουν κάποιες βασικές κατευθυντήριες γραμμές:

Συνέπεια: Είναι σημαντικό να δημοσιεύετε τακτικά για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας και να διατηρήσετε την παρουσία σας στα social media. Επιλέξτε ένα ρυθμό που μπορείτε να διατηρήσετε με συνέπεια.

Ανάλυση απόδοσης: Παρακολουθήστε την απόδοση των δημοσιεύσεών σας και προσαρμόστε το χρονοδιάγραμμά σας ανάλογα. Κάποιες πλατφόρμες προσφέρουν εργαλεία ανάλυσης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να κατανοήσετε ποιες ώρες και ημέρες είναι πιο αποδοτικές για το κοινό σας.

Τύπος περιεχομένου: Η συχνότητα δημοσίευσης μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τύπο περιεχομένου. Για παράδειγμα, μια επιχείρηση που δημοσιεύει κυρίως φωτογραφίες ή βίντεο μπορεί να χρειάζεται λιγότερες δημοσιεύσεις από μια επιχείρηση που δημοσιεύει κυρίως κείμενο.

Ανταπόκριση του κοινού: Παρακολουθήστε την ανταπόκριση του κοινού σας και προσαρμόστε τη συχνότητα δημοσιεύσεων ανάλογα. Αν το κοινό σας ανταποκρίνεται θετικά σε πιο συχνές δημοσιεύσεις, μπορεί να είναι χρήσιμο να αυξήσετε τον ρυθμό.

Νομίζω ότι η καλύτερη συμβουλή μου για εσάς θα είναι αυτό – πρόβλεψη, μέτρηση, επανάληψη.

Ξεκινήστε τον πειραματισμό με τον αριθμό των αναρτήσεων-δημοσιεύσεων που μοιράζεστε ανά ημέρα και παρακολουθείτε σε ένα υπολογιστικό φύλλο. Μετά από μερικές εβδομάδες, ρίξτε μια ματιά στα αναλυτικά στοιχεία σας. Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα για να προσδιορίσετε αν πρέπει να ανεβάσετε ή να μειώσετε την συχνότητα δημοσίευσης.

Ο μόνος κανόνας στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι ότι πρέπει να δημοσιεύσετε μόνο περιεχόμενο που είναι χρήσιμο στους οπαδούς σας. Η ποιότητα θα κερδίζει πάντα πάνω από την ποσότητα στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.

Ελάτε μαζί μας επίσης για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες πάνω στην Προώθηση ιστοσελίδων, Κατασκευής ιστοσελίδων & Κατασκευής eshopDigital Marketing (SEO, SEM, Social Media Marketing, Inbound Marketing). Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε με επαγγελματικό τρόπο τη νέα εποχή του Internet.

Δείτε ακόμη ορισμένα χρήσιμα άρθρα:

Social media και eshop: Πως θα προσελκύσετε πελάτες
Σωστή προβολή στα social media – Τι πρέπει να κάνετε και τι όχι

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!