Προϊοντικός εξαγωγικός κατάλογος – Πως θα πρέπει να είναι

Προϊοντικός εξαγωγικός κατάλογος

Προϊοντικός εξαγωγικός κατάλογος – Πως θα πρέπει να είναι

Προϊοντικός εξαγωγικός κατάλογος

Ευκολία και σαφήνεια

Πρώτο στοιχείο που χαρακτηρίζει έναν προϊοντικό εξαγωγικό κατάλογο είναι η ευκολία αναζήτησης των προϊόντων και εντοπισμού των χαρακτηριστικών τους που χρειάζεται να γνωρίζει ο υποψήφιος εισαγωγέας. Με άλλα λόγια, πρέπει να μπούμε στη θέση του πελάτη και να αναρωτηθούμε τι θα ήθελε να δει ως περιεχόμενο / πληροφορία, δηλαδή να μπορεί ο αναγνώστης να κάνει «zapping» στις σελίδες και στο περιεχόμενο των σελίδων.

Αισθητική του καταλόγου

Το δεύτερο στοιχείο είναι η αισθητική του καταλόγου, δηλαδή πώς αυτός παρουσιάζεται, τα χρώματα και η «χημεία» τους, η οργάνωσή τους και η καλλιτεχνική εμφάνιση είτε πρόκειται για έντυπο είτε για ηλεκτρονικό κατάλογο.

Πληροφορίες

Το τρίτο στοιχείο είναι οι πληροφορίες που αφορούν την εταιρία, λίγα λόγια και περιεκτικά για την ιστορία, τις δραστηριότητες, το αντικείμενο και τους προσανατολισμούς /οράματα που έχει.

Έργο

Τέταρτο και πλέον σημαντικό στοιχείο είναι να αντιμετωπίσει η επιχείρηση τη δημιουργία του εξαγωγικού καταλόγου ως ένα έργο (project) με αρχή, τέλος και συγκεκριμένο στόχο,  χωρίς να περιορίζεται στη marketing διάστασή του. Ο στόχος που θα πρέπει να τεθεί σχετικά με τον εξαγωγικό κατάλογο είναι να πουν οι υποψήφιοι πελάτες: «δεν έχω ξαναδεί τόσο άρτια και ολοκληρωμένη δουλειά». Αυτό αρκεί για να αισθανθούν σιγουριά και ασφάλεια από τη πρώτη επαφή.

Μοιραστείτε το άρθρο