Email Marketing αποτελεσματικό κανάλι στο Digital Marketing

Email Marketing: Δείτε γιατί παραμένει ένα αποτελεσματικό κανάλι του Digital Marketing

Πιστεύετε ότι το email marketing ακολουθεί τα χνάρια της παραδοσιακής διαφήμισης και σύντομα θα εκλείψει; Ξανασκεφτείτε το! Γιατί ενώ εσείς μπορεί να «πετάτε» την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας στο φάκελο του junk mail σας ή ακόμα και να τη διαγράφετε, όμως το Email Marketing παραμένει ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την απόκτηση Leads για μία εταιρεία.

Η αποστολή email είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς διαύλους επικοινωνίας. Υπερτερεί σε σχέση με τα social media, όσον αφορά την επικοινωνία με μελλοντικούς και τωρινούς leads και πελάτες.

Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι μόνο το 25% των leads που επισκέπτονται το website σας είναι πιθανό να γίνουν αγοραστές, ενώ μόλις το 50% από αυτούς είναι εν δυνάμει αγοραστές, χωρίς να σημαίνει ότι είναι έτοιμοι να αγοράσουν.

Πώς όμως θα προετοιμάσετε τα leads σας, ώστε να αγοράσουν από το website ή το κατάστημά σας;

Φυσικά, με το Email Marketing!

Έρευνες δείχνουν ότι τα στοχευμένα ενημερωτικά e-mail προς τους leads μιας εταιρείας έχουν από 4 έως 10 φορές περισσότερη ανταπόκριση σε σύγκριση με τα τυχαία, μεμονωμένα e-mails που στέλνονται χωρίς καμία στόχευση.

Κάποια ακόμα δεδομένα για το Email Marketing που παρουσιάζουν ενδιαφέρον:

  • Το άνοιγμα των e-mails από κινητά έχει αυξηθεί κατά 34% .
  • Μικρότερο ποσοστό χρήσης e-mail από υπολογιστή παρατηρήθηκε την Κυριακή, από το κινητό τη Δευτέρα, ενώ μικρότερο ήταν και το ποσοστό χρήσης webmail την Τετάρτη.
  • Τα e-mail που αφορούν «αγορές» ή «οικονομικά θέματα» έχουν περισσότερες webmail προβολές από άλλες βιομηχανίες, κατά 48% και 49% αντίστοιχα.

Τα πλεονεκτήματα του Email Marketing:

Παρακολούθηση της Απόδοσης Επένδυσης (ROI)

Έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείτε πόσοι (και ποιοι) ανοίγουν τα e-mail σας καθώς επίσης και ποιοι ανοίγουν τους συνδέσμους που περιέχονται στο e-mail. Γνωρίζοντας αυτές τις ενέργειες είσαστε σε θέση να προσαρμόζετε την καμπάνια σας, κάνοντάς την πιο προσιτή στο κοινό.

Έκταση Προσέγγισης

Με πάνω από το 75% των χρηστών του διαδικτύου να έχουν πρόσβαση σε email, είναι αναμφισβήτητα  μια από τις καλύτερες μεθόδους για να προσεγγίσετε το κοινό στο οποίο στοχεύετε.  Μην ξεχνάτε ότι τα email (παράλληλα με την τηλεόραση) είναι ένα από τα πιο χρηστικά μέσα επικοινωνίας σε όλους τους τομείς της τεχνολογίας.

Προσωποποιημένο Marketing

Υπάρχουν διάφορα προγράμματα που σας επιτρέπουν να προσωποποιείτε κάθε email που στέλνετε στο κοινό χρησιμοποιώντας το όνομά τους. Με αυτόν τον τρόπο πετυχαίνετε ένα υψηλότερο ποσοστό επιτυχίας και προσέλκυσης πελατών.

Πληροφορίες Άμεσης Επικοινωνίας

Εντάσσοντας μέσα στο ίδιο το email τα στοιχεία επικοινωνίας σας δίνετε τη δυνατότητα στο κοινό να επικοινωνήσει κατευθείαν μαζί σας όποτε το επιθυμήσει, κάνοντάς τους να αισθάνονται πιο άνετα και την εταιρεία σας να φαίνεται πιο προσιτή.

Ποια είναι τα βασικά στοιχεία ενός Newsletter;

Τίτλος θέματος

Χωρίς τίτλο θέματος, τα leads σας δεν θα έχουν ιδέα σε τι αναφέρεται το email σας. Υπάρχουν, όμως, και άλλα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη, όπως την έκταση και το περιεχόμενο του τίτλου θέματος. Με λίγα λόγια ο τίτλος πρέπει να είναι περιεκτικός και απλός, τονίζοντας το περιεχόμενο του email. Αν για παράδειγμα προωθείτε ένα eBook, αναφέρετε εν συντομία το θέμα του (π.χ. Email Marketing eBook) χωρίς να μπείτε σε περιττές λεπτομέρειες. Γι’ αυτό έχετε το email και το blog ή το website.

Μήνυμα – Βασικό Περιεχόμενο

Το κυρίως μέρος του email σας θα πρέπει να είναι λιτό, περιεκτικό και ελκυστικό. Μη χρησιμοποιείτε τα email για να “βομβαρδίζετε” τα leads σας με χιλιάδες στοιχεία και πληροφορίες- για αυτό το σκοπό έχετε το website σας. Το μήνυμα σας πρέπει να είναι σύντομο και δελεαστικό, ενώ καλό είναι να περιλαμβάνει συνδέσμους για περισσότερες πηγές που μπορεί να ενδιαφέρουν τον παραλήπτη.

Να θυμάστε, όσο πιο μακροσκελές και γεμάτο λεπτομέρειες είναι το email σας, τόσο πιθανότερο είναι να καταλήξει στον φάκελο με τα διαγραμμένα.

Call To Action (CTA)

Το Call To Action (CTA) σας (Προτροπή για Ενέργεια προς τον Επισκέπτη) πρέπει να είναι ξεκάθαρο. Θα πρέπει να έχετε σαφή σκοπό και στόχο όταν σχεδιάζετε ένα email. Μια καλή πρακτική είναι η συστηματική επανάληψη  του call-to-action και η στρατηγική τοποθέτησή του, ώστε να είναι ορατό από την προεπισκόπηση των εισερχόμενων email.

Επίσης, τo call-to-action θα πρέπει να εμφανίζεται τουλάχιστον μια φορά στο επάνω μέρος της οθόνης ώστε να φαίνεται αμέσως όταν κάποιος το ανοίξει, χωρίς να κάνει scroll down.

Σχεδιασμός (Design)

Ο σχεδιασμός του email μπορεί να είναι είτε πολύ απλός είτε πολύπλοκος. Αυτό εξαρτάται από το τι θέλετε να συμπεριλάβετε και πώς θέλετε να είναι το design «πρότυπο» του email σας, έχοντας πάντα στο μυαλό σας ότι το κείμενο και το call-to-action να βρίσκονται σε περίοπτη θέση.

Μια πάγια πρακτική είναι να υπάρχουν μεγάλα λευκά διαστήματα ανάμεσα στο περιεχόμενο έτσι ώστε να είναι ευανάγνωστο. Επίσης, καλό είναι το κείμενό σας να περιλαμβάνει bullets και όσες εικόνες χρειάζονται για να υποστηρίξουν το μήνυμά σας.

E-mail marketing αποτελεσματικό κανάλι στο Digital Marketing για άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες σας με το λιγότερο δυνατό κόστος.

Ελάτε σε επαφή μαζί μας για να δημιουργήσουμε την καμπάνια που θέλετε και να πετύχουμε τους στόχους σας

Μοιράσου το