content marketing θεσσαλονίκη

ALL POSTS

Content Marketing θεσσαλονίκη

Το 1996, ο πρόεδρος της Microsoft, Bill Gates, έγραψε ένα άρθρο με τίτλο “Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς” και η φράση αυτή έχει γίνει πλέον πολύ γνωστή στο διαδικτυακό κόσμο. Από τότε, έχει επισημανθεί σε πολυάριθμα άρθρα ότι “το περιεχόμενο είναι ο Βασιλιάς”.

Εκτός από αυτή τη δήλωση, επισημαίνεται ότι το περιεχόμενο είναι το νόμισμα του μάρκετινγκ, ένας ελεύθερος μαγνήτης ο οποίος προσελκύει περισσότερους υποψήφιους πελάτες διαδικτυακά. Η ανταλλαγή περιεχομένου στο διαδίκτυο αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης ζωής. Οι άνθρωποι προωθούν τα άρθρα των εφημερίδων στους φίλους τους, μεταδίδουν βίντεο από το YouTube στους συγγενείς τους και στέλνουν κριτικές εστιατορίων στους γείτονές τους.

Το Content Marketing (μάρκετινγκ περιεχομένου) είναι οποιαδήποτε μορφή μάρκετινγκ που περιλαμβάνει τη δημιουργία και την κοινή χρήση ενημερωτικού υλικού και τη δημοσίευση περιεχομένου για την απόκτηση πελατών. Το content marketing, λοιπόν, είναι μια στρατηγική προσέγγιση του μάρκετινγκ που εστιάζεται στη δημιουργία και τη διανομή πολύτιμου, σχετικού και συνεπούς περιεχομένου για την προσέλκυση και διατήρηση ενός καθορισμένου κοινού, με στόχο την επίτευξη μιας δράσης από τους πελάτες. Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι η δημιουργία και η κοινή χρήση περιεχομένου για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Είναι ένας όρος που αναφέρεται στη δημιουργία και κοινή χρήση του περιεχομένου για σκοπούς του μάρκετινγκ.

Η βασική προϋπόθεση για το content marketing είναι να παρέχει κάποιες πολύτιμες πληροφορίες ή ψυχαγωγικό περιεχόμενο που δε φαίνονται ως ένα μέσο πωλήσεων ή πρόσκλησης για κάποια δράση, αλλά που επιδιώκει να επηρεάσει θετικά τον καταναλωτή με κάποιο τρόπο. Το περιεχόμενο είναι η σχεδίαση, το κείμενο και οι γραφικές πληροφορίες που αποτελούν μια ιστοσελίδα. Το καλό περιεχόμενο είναι το κλειδί για την προσέλκυση πελατών σε έναν ιστότοπο ώστε να διατηρηθεί το ενδιαφέρον τους ή να πετύχουν επαναλαμβανόμενες επισκέψεις.

Το μάρκετινγκ ψηφιακού περιεχομένου είναι η διαδικασία δημιουργίας και προώθησης ψηφιακού περιεχομένου για την ικανοποίηση των αναγκών και των απαιτήσεων των πελατών. Οι πιο συνηθισμένες μορφές ψηφιακού περιεχομένου περιλαμβάνουν εικόνες, βίντεο και κινούμενα σχέδια, ηλεκτρονικά βιβλία ή σύντομους οδηγούς, white papers, podcasts, webinars, infographics, blog και δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media).

Το content marketing σχετίζεται στενά με το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων. Οι επιχειρηματικοί τους στόχοι ευθυγραμμίζονται σε μεγάλο βαθμό και η έννοια της αφήγησης (storytelling), από ότι οι προωθητικές επικοινωνίες, είναι κεντρικής σημασίας και στις δύο έννοιες.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι η ιδέα ότι όλα τα brands, προκειμένου να προσελκύσουν και να διατηρήσουν τους πελάτες, πρέπει να σκέπτονται και να ενεργούν σαν εταιρείες μέσων ενημέρωσης. Αντίθετα από τη διαφήμιση, η οποία μεταδίδεται γενικά γύρω από το περιεχόμενο κάποιου άλλου, το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι η δημιουργία πολύτιμου, σχετικού και συναρπαστικού περιεχομένου από το ίδιο το brand.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες πάνω στην Προώθηση ιστοσελίδων ,Web DesignWeb και Mobile DevelopmentDigital Marketing (SEO, SEM, Social Media Marketing, Inbound Marketing). Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε με επαγγελματικό τρόπο τη νέα εποχή του Internet.

Δείτε ακόμη:

Εξαγωγές τροφίμων: Πως το content marketing θα αυξήσει τις εξαγωγές σας
Ανάπτυξη εξαγωγών: Πως το content marketing θα αυξήσει τις εξαγωγές σας

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!