Εφτά σημάδια ότι το website σου χρειάζεται ανακατασκευή

Μήπως χρειάζεσαι ένα γενικό ρεκτιφιέ στο website σου και δεν το ξέρεις;
Έρχεται μια στιγμή, που η κάθε επιχείρηση πρέπει να αναρωτηθεί αν λαμβάνει τα μέγιστα από την ιστοσελίδα της. Ένας ανασχεδιασμός της ιστοσελίδας, μπορεί να αποδειχθεί, εν τέλει, σε μια καταπληκτική εμπειρία. Θα της δοθεί η δυνατότητα να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, να έχει πιο αποτελεσματική απήχηση και εν κατακλείδι, να φτάσει επιτέλους στο επίπεδο για το οποίο έχει τόσο κοπιάσει.

Η μακρόχρονη πείρα μας, μας επιτρέπει, να συγκεντρώσουμε 7 σημάδια, τα οποία καταδεικνύουν, ότι ήρθε η ώρα, να ανακατασκευάσεις το website σου, προκειμένου, να έχεις μια ηχηρή παρουσία στο διαδίκτυο.

Χρειάζεσαι επειγόντως καινούρια ιστοσελίδα αν:

1. Το Παλιό σου Website Διώχνει τους Πελάτες

Δεν υπάρχει τίποτα πιο χειρότερο, από μια καλή επιχείρηση, που χάνει πελάτες λόγω ενός κακού website. Θα μου πεις, “Και πώς μπορώ να το καταλάβω αυτό;”. Καλή ερώτηση με απλή απάντηση. Όταν δεν έρχονται οι πελάτες στην επιχείρηση, παρόλο που η ιστοσελίδα υπάρχει… υπάρχει πρόβλημα!

Ναι, οκ, σαφώς και μπορούν να σε βρουν. Όπου και να βρίσκονται, όποιοι και να είναι, θα σε έχουν σίγουρα ψάξει. Το θέμα είναι τι γίνεται όταν φτάσουν να δουν την ιστοσελίδα. Αν δεν τους αρέσουν τα γραφικά ή δεν τη θεωρήσουν αρκετά λειτουργική, δεν θα κάτσουν να το συζητήσουν μαζί σου. Θα χαθούν στον κυκεώνα του διαδικτύου και δεν θα τους ξαναδείς ποτέ!
Πιστεύεις ότι δεν είναι σημαντικό; Κακώς! Εφόσον οι πελάτες φτάνουν στο ιστότοπο σου, αλλά όχι στο ταμείο σου, χρειάζεσαι website redesign.

2. Η Παλιά σου Ιστοσελίδα Κάνει τους Ανταγωνιστές να Φαίνονται Καλύτεροι

Όλοι ξέρουμε ποιους έχουμε απέναντι μας. Όπως το ξέρουμε εμείς, το ξέρουν και οι πελάτες μας. Κάποτε, οι ανταγωνιστές, ήταν αυτοί που βρισκόντουσαν σε ακτίνα 40 χιλιομέτρων. Αυτό πλέον δεν ισχύει. Οι καταναλωτές μπορούν να αγοράσουν αυτό που θέλουν, από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.

Αν διαθέτεις ένα αδύναμο website, το μόνο που καταφέρνεις είναι να οδηγήσεις τους πελάτες κατευθείαν στους ανταγωνιστές σου. Μπορεί, βέβαια, να μην ορίζει την τελική έκβαση της απόφασης, αλλά αποτελεί έναν πολύ σημαντικό παράγοντα. Γιατί να μην εκθέσεις την υπεροχή σου, με ένα website, που να βγάζει τους ανταγωνιστές από το παιχνίδι; Γιατί να μην δώσεις στον κόσμο, ένα ισχυρό μέσο για να φτάσουν σε εσένα;

3. Το Παλιό σου Website σε Κρατάει Στάσιμο

Το υπάρχον website, μπορεί να φαντάζει μια ιδανική λύση για την ώρα. Ίσως να το βλέπεις και λίγο συναισθηματικά. Ίσως γιατί έχεις χύσει ιδρώτα ή έχεις επενδύσει χρήματα, για να το κάνεις αυτό που είναι. Είναι ένα κομμάτι σου.
Καλοί οι ρομαντισμοί δεν λέω, αλλά μήπως ήρθε η ώρα να κοιτάξεις την αλήθεια κατάματα; Αναρωτήθηκες αν το ήδη υπάρχον website, μπορεί να σε βοηθήσει να πας στο επόμενο στάδιο; Η αγορά εξελίσσεται και ανανεώνεται. Το ίδιο οφείλεις να κάνεις κι εσύ. Η ανακατασκευή του site, είναι η ενέργεια, που θα σε βοηθήσει να πας παραπέρα.

4. Το Παλιό σου Website δεν Βασίζεται σε Στόχους

Ο Albert Einstein έχει πει, “Αν θέλεις να ζήσεις μια ευτυχισμένη ζωή, άρχισε να τη συνδέεις με στόχους, όχι με ανθρώπους”.
Για να είναι πλήρως αποτελεσματικό το site σου, πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ξεκαθαρισμένα κάποια καίρια ερωτήματα. Τι θες να κάνουν οι πελάτες αμέσως μετά την επίσκεψή τους; Πόσο θες να μείνουν; Τι σελίδες θα επισκεφθούν; Αν δεν έχεις απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις, χρειάζεσαι καινούριο site.

Το site θα πρέπει να θυμίζει μια online επαγγελματική κάρτα. Πρέπει να πρόκειται για ένα μοχλό, ο οποίος θα παρακινεί τους ανθρώπους να πουν το μεγάλο ΝΑΙ σε ότι πουλάς. Αν το site σου αποδεικνύεται ανάξιο να φέρει εις πέρας κάποιες διεργασίες, ή δεν καταφέρνει γενικότερα τίποτα, ήρθε η ώρα για να αναβάθμιση.

5. Το Παλιό σας Website ΔΕΝ σε Αντιπροσωπεύει Πια

Όσο περνάει ο καιρός, ο εταιρείες εξελίσσονται. Θα γίνεσαι σιγά σιγά, ολοένα και καλύτερος σε ορισμένα πράγματα. Θα αρχίσεις να καταναλώνεις περισσότερη ενέργεια, σε θέματα που πριν δεν σκεφτόσουν καν. Γενικότερα με την πάροδο του χρόνου, η παρουσία και η προσωπικότητα της επιχείρησής σου, θα αλλάξει άρδην.

Σε κάθε περίπτωση, αν οι πελάτες λαμβάνουν άλλα από εσένα και άλλα από αυτά που βλέπουν στην ιστοσελίδα σου, οι πωλήσεις θα γίνουν για σένα κάτι πολύ δύσκολο. Τόλμησε την ανακατασκευή του site σου, αν το παλιό εκπέμπει άλλα πράγματα, από αυτά που πραγματικά είσαι.

6. Το Παλιό σου Website Μπερδεύει τους Πελάτες

Δεν υπάρχει καλύτερος πελατοδιώχτης, από μια ακαταλαβίστικη πλατφόρμα. Υπάρχουν ανάμεσά μας και δημιουργούν πρόβλημα με μη περιγραφικά μενού, με σελίδες που οδηγούν ασταμάτητα σε άλλες σελίδες ή ακόμα και με ολόκληρα κομμάτια από άλλα site, που φυσικά, δεν θα έπρεπε να είναι εκεί.

Tip: Κάνε ένα ωραίο test. Βρες κάποιον που να μην έχει ιδέα ποιος είσαι και τι κάνεις. Βάλε τον να επισκεφθεί το site σου, για 30 δευτερόλεπτα. Αν μέσα σε αυτά τα 30 δευτερόλεπτα, δεν έχει αντιληφθεί τι πουλάς και πώς μπορεί να το αγοράσεις, κάτι δεν πάει καλά.

7. Το Παλιό σου Website Κολλάει

Οτιδήποτε φέρει το όνομα σου, στα μάτια των πελατών είστε ένα και το αυτό. Αν το site κρασάρει πιο συχνά από ότι είναι online ή αν έχεις μια φόρμα επικοινωνίας και το email δεν έρχεται αμέσως ή τέλος πάντων κατάλαβες τι θέλω να πω, θα κλονιστεί η εμπιστοσύνη των πελατών απέναντι στο πρόσωπό σου. Συνειρμικά πιστεύουν ότι κάπως έτσι λειτουργείς κι εσύ. Θα νομίζουν ότι κολλάς σαν το site σου. Μην αφήσεις κάτι που λύνεται απλά και οικονομικά, να σου δημιουργήσει τόσο μεγάλο πρόβλημα.

Μετά από όλα αυτά, πιστεύω σε έπεισα, ότι μάλλον είναι ώρα να δώσεις μια ευκαιρία στην επιχείρηση σου. Αν η ιστοσελίδα σου γίνει σωστά, θα αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά περιουσιακά σου στοιχεία. Σκέψου όλα αυτά που είπαμε και μην αργείς να ξαναφτιάξεις το site σου!!!

Ελάτε σε επαφή μαζί μας για να ανακατασκευάσουμε την ιστοσελίδα σας που θα πετυχαίνει τους στόχους σας και θα σας φέρνει κέρδη

Μοιραστείτε το άρθρο