Σχεδιασμός ιστοσελίδας 2017. Ποια είναι τα κορυφαία συστατικά που θα πρέπει να έχει

Σχεδιασμός ιστοσελίδας 2017

Σχεδιασμός ιστοσελίδας 2017. Ποια είναι τα κορυφαία συστατικά που θα πρέπει να έχει

Πριν σας παρουσιάσουμε τα 9 κορυφαία συστατικά που θα πρέπει να έχει ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας, θα σας αναφέρουμε παρακάτω τους λόγους για τους οποίους οι πελάτες και οι κατασκευαστές ιστοσελίδων συμβάλλουν στην δημιουργία χαμηλής ποιότητας ιστοσελίδων και τι θα πρέπει να κάνουμε έτσι ώστε η ιστοσελίδα να είναι χρήσιμη τόσο για τους επισκέπτες όσο και για τους ιδιοκτήτες

ΠΕΛΑΤΕΣ

Για να αποδώσει καλά μία ιστοσελίδα πρέπει να είναι κάτι περισσότερο από ό, τι δείχνει το design και οι φωτογραφίες. Δυστυχώς, πολλοί πελάτες δεν φαίνεται να το καταλαβαίνουν αυτό. Θεωρούν ότι η ανάπτυξη ενός ιστότοπου αφορά ακριβώς τη δημιουργία της εμφάνισης που θα πρέπει να είναι εντάξει, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ότι υπάρχει ένας μακρύς κατάλογος λειτουργιών που πρέπει να δημιουργηθούν και να αναπτυχθούν σωστά.

Το πρόβλημα είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν περιορισμένη γνώση του τι πρέπει να κάνει ένας ιστότοπος. Θεωρούν ότι είναι μια εικόνα που απλά προβάλλεται στο διαδίκτυο και που θα πρέπει κατά κάποιον τρόπο να προσελκύσει εκατομμύρια χρήστες και να τους μετατρέψει σε πελάτες, παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει ή η λειτουργικότητα είναι μηδαμινή. Λυπούμαστε για τους πελάτες, αλλά η αλήθεια είναι αυτή: οι ιστότοποι δεν λειτουργούν έτσι.

Οι πελάτες συνήθως ζητούν περισσότερα από ό, τι επιτρέπει ο προϋπολογισμός τους. Περιμένουν τα αποτελέσματα να έρθουν γρήγορα και εύκολα, ακόμα κι όταν έχουν μικρό προϋπολογισμό.

Πελάτες, χρησιμοποιήστε την κοινή λογική και μην ξεχνάτε την παλιά παροιμία «παίρνετε ότι πληρώνετε«. Εάν θέλετε ένα ολοκληρωμένο, στιβαρό και εξελιγμένο σχεδιασμό ιστοσελίδας ο οποίος επιτυγχάνει τους στόχους σας τότε αυτό θα σας κοστίσει.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

Πολλοί κατασκευαστές αντιμετωπίζουν τα ψηφιακά χαρακτηριστικά μάρκετινγκ ως «πρόσθετα» όταν προσφέρουν πακέτα σχεδιασμού και κατασκευής ιστοσελίδων σε πελάτες. Αυτά τα (ζωτικής σημασίας) χαρακτηριστικά δεν θα πρέπει να είναι προαιρετικά που προσφέρονται με επιπλέον χρεώσεις. Ο δικτυακός τόπος των επιχειρήσεων δεν είναι μια στατική παρουσίαση, είναι ένας κόμβος που δημιουργήθηκε για αλληλεπίδραση.

Ως κατασκευαστές ιστοσελίδων, ήρθε η ώρα να θέσουμε ορισμένα πρότυπα.

Για το σκοπό αυτό θα πρέπει να σταματήσουμε να πουλάμε websites που δεν είναι πλήρως λειτουργικά. Το βασικό μας πακέτο θα πρέπει να περιλαμβάνει όλα τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ που είναι απαραίτητα για να δημιουργηθεί ένας λειτουργικός ιστότοπος που να είναι χρήσιμος τόσο για τους χρήστες όσο και για τον ιδιοκτήτη του. Αν ο πελάτης σας δεν θέλει να πληρώσει αυτό που αξίζει, τότε να τον εκπαιδεύσετε πρώτα αντί απλά να αφαιρέσετε τα χαρακτηριστικά που τον κάνουν επιτυχημένο.

Και αν εξακολουθούν να θέλουν αυτό την κακή ιστοσελίδα; Τότε το πρόβλημα είναι δικό τους ή καλύτερα δείξτε τους την πόρτα.

Το 2017, ένας ιστότοπος δεν είναι πλήρης αν δεν έχει τα παρακάτω:

1. Πρώτη προτεραιότητα οι κινητές συσκευές: ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας θα πρέπει να είναι φιλικός με τα κινητά και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διαφορετικές συσκευές παίζοντας απρόσκοπτα.

2. Γρήγορη φόρτωση ιστοσελίδας: γρήγοροι χρόνοι φόρτωσης για τους χρήστες σε όλες τις συσκευές ακόμη και με αργές συνδέσεις στο διαδίκτυο.

3. Παρακολούθηση Ενεργοποίηση Επισκεψιμότητας: ανάλυση επισκεψιμότητας καθώς και παρακολούθηση στόχων και μετατροπών.(Google Analytics)

4. SEO: όλες οι σημαντικές τεχνικές για το on page και off page optimization SEO, οι οποίες θα πρέπει να συμπεριλαμβάνουν shema και XML sitemap.

5. Βελτιστοποιημένη μετατροπή: εργαλεία για τους πελάτες να δημιουργούν σελίδες προορισμού ((landing pages) στις καμπάνιες τους με γνώμονα τη μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες.

6. Ευέλικτο CMS: ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου που επιτρέπει τη δημοσίευση και την επεξεργασία περιεχομένου. (WordPress)

7. Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: φόρμες καταγραφής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συγχρονισμένες με το σύστημα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του πελάτη.

8. Κοινωνικά Μέσα: ενσωμάτωση και διασύνδεση με σχετικές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων (social media) σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη.

9. Ισχυρή ασφάλεια: βασικά πρωτόκολλα ασφάλειας και προστασίας της ιδιωτικής ζωής, όπως οι βασικοί έλεγχοι ασφαλείας.

Όλοι μαζί μπορούμε χρησιμοποιώντας κοινή λογική και καλή επικοινωνία, να οικοδομήσουμε έναν καλύτερο ιστό.

Μοιράσου το