Στρατηγική μάρκετινγκ για το eshop σας

ALL POSTS

Στρατηγική μάρκετινγκ για το eshop σας δείτε τι πρέπει να κάνετε

Ο στόχος ενός eshop, από τον οποίο εξαρτάται και η βιωσιμότητά του, είναι η συνεχή προσέλκυση καταναλωτών και η μετατροπή τους αρχικά σε πελάτες και στη συνέχεια σε πιστούς πελάτες της επιχείρησης. Φυσικά αυτό προϋποθέτει το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός eshop το οποίο θα είναι ελκυστικό προς τους επισκέπτες καθώς και θα εξασφαλίζει μια ευχάριστη πλοήγηση σε αυτό.

Το πρώτο στάδιο για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, είναι η συνεχή προσέλκυση επισκεπτών – καταναλωτών στο eshop, οι οποίοι θα εισέρχονται για την έρευνα αγοράς αλλά και για να ολοκληρώσουν online τις αγορές τους. Οι ενέργειες επικοινωνίας θα πρέπει να είναι απολύτως στοχευμένες και τα αγοραστικά ενδιαφέροντα των καταναλωτών θα πρέπει να ταιριάζουν με αυτά του eshop. Έτσι θα αυξάνεται η πιθανότητα μετατροπής των καταναλωτών σε πελάτες που θα αγοράσουν online.

Παράλληλα πέρα από την προσέλκυση νέων καταναλωτών, θα πρέπει οι ήδη υπάρχοντες πελάτες να διαχειρίζονται με έξυπνους και αποδοτικούς τρόπους, προκειμένου να χρησιμοποιούν το eshop για την κάλυψη των αναγκών τους και όχι κάποιο ανταγωνιστικό.

Κατασκευή ιστοσελίδων στη Θεσσαλονίκη από την WEBONE ελάτε μαζί μας

Τέλος όλες οι ενέργειες που υλοποιούνται στα πλαίσια των δύο προηγούμενων αναγκών αλλά και οι υποδομές, eshop και social media channel, θα πρέπει να αξιολογούνται συνεχώς, να ελέγχεται η αποτελεσματικότητά τους και να υλοποιούνται βελτιωτικές διαδικασίες.

Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να σχεδιάζεται και να υλοποιείται μια στρατηγική μάρκετινγκ, καθορίζοντας τόσο την κατασκευή – λειτουργία του eshop όσο και στην επικοινωνιακή τακτική που ακολουθείται στο πέρασμα του χρόνου.

Η επιτυχία της στρατηγικής αυτής προσδιορίζεται από την ικανότητα να κατακτάται μεγάλος αριθμός πελατών και να επιτυγχάνεται η παραμονή τους μέσα από την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών αξίας. Η απόκτηση και η διατήρηση πελατών είναι το κύριο ζητούμενο της στρατηγικής μάρκετινγκ για το eshop σας.

Η στρατηγική μάρκετινγκ χωρίζεται σε τέσσερις άξονες:

1) Σχεδιασμός & κατασκευή eshop
2) Προσέλκυση επισκεπτών / καταναλωτών – Brand Awareness
(SEO, AdWords, Social Media, Email Marketing)
3) Διαχείριση – Διατήρηση επισκεπτών – πελατών (CMS)
4) Αξιολόγηση Στρατηγικής – Βελτίωση Αποτελεσματικότητας (google analytics)
Σε κάθε περίπτωση η ομάδα μου και εγώ είμαστε εδώ για να λύσουμε κάθε απορία σου σχετικά με την κατασκευή του eshop σας και να δημιουργήσουμε μια όμορφη λειτουργική και αποτελεσματική ιστοσελίδα που επιτυγχάνει τους στόχους σας. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μας το ζητήσεις

Μπορούμε επίσης για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες πάνω στην Προώθηση ιστοσελίδων, Κατασκευή ιστοσελίδων &  Digital Marketing (SEO, Social Media Marketing, E-mail marketing). Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε με επαγγελματικό τρόπο τη νέα εποχή του Internet. Η έδρα μας είναι στην Θεσσαλονίκη αλλά μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σε κάθε σημείο της Ελλάδας.

Η έδρα μας είναι στην Θεσσαλονίκη αλλά μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σε κάθε σημείο της Ελλάδας.

Δείτε ακόμη ορισμένα χρήσιμα άρθρα:

Πόσο κοστίζει ένα eshop; Αναλυτικές πληροφορίες με κόστη
Δημιουργία eshop τι χρειάζεται για το 2022

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!