στρατηγική social media

ALL POSTS

Στρατηγική social media και ενσωμάτωση μέσα στο business plan

Τα social media είναι απαραίτητα σήμερα και αναπόφευκτα.

Είναι η εταιρεία σας  έτοιμη να τα εντάξει στο business plan της και έχετε κάποια στρατηγική social media;

Ο σημερινός κόσμος περιστρέφεται γύρω από τα social media. Έχει γίνει μέρος της ζωής των ανθρώπων και είναι ζωτικής σημασίας εργαλεία για τις επιχειρήσεις επειδή αλληλεπιδρούν με τους πελάτες και λαμβάνουν τα σχόλιά τους.

Πώς μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς τα social media; Οι εταιρείες πρέπει να είναι έξυπνες και να ενσωματώσουν τα social media στα σχέδιά τους, το συντομότερο, ώστε να μπορούν να αντλούν όφελος από την ενασχόληση σε αυτά. Το ερώτημα που τίθεται είναι πώς μπορεί ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης  να ενσωματώσει τα social media, στα σχέδιά του;

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να αξιοποιηθούν με πολλούς τρόπους, έτσι ώστε να πληρούνται οι στόχοι της επιχείρησής σας. Υπάρχουν διάφορα σημεία δράσης, όπου η ενοποίηση των social media μπορεί να βοηθήσει.

Αυτές περιλαμβάνουν τη στρατηγική, την εξυπηρέτηση των πελατών, το branding και την προώθηση, στο πλαίσιο της εταιρικής επικοινωνίας, της έρευνας αγοράς, κ.λπ.. Από μόνα τους, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να μην είναι αρκετά, αλλά σε συνδυασμό με άλλα εργαλεία, μπορεί να αποδειχθούν  ισχυρά επιχειρηματικά εφόδια.

Ενσωμάτωση των social media με την επιχειρηματική στρατηγική

Οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν καλύτερα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης όπως το Tweetdeck, Likeable Hub και Sendible πολύ αποτελεσματικά, όταν έχουν μια στρατηγική η οποία είναι προσαρμοσμένη σύμφωνα με τους οργανωτικούς και επιχειρηματικούς στόχους τους.

Η ανάπτυξη μιας τέτοιας στρατηγικής θα διασφαλίσει ότι θα καθοριστεί ο κοινός-στόχος, τα είδη των social media τα οποία θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας στην επίτευξη των στόχων σας σε μακροπρόθεσμη βάση. Βεβαιωθείτε ότι οι στόχοι σας είναι μετρήσιμοι.

Κατασκευή ιστοσελίδων στη Θεσσαλονίκη από την WEBONE ελάτε μαζί μας

Ενσωμάτωση με το μάρκετινγκ

Τα social media θεωρούνται ολοένα και πιο σημαντικά στοιχεία της στρατηγικής μάρκετινγκ της εταιρείας. Ωστόσο, πολλές εταιρείες εξακολουθούν να τα εξετάζουν χωριστά και να διαθέτουν κονδύλια για αυτά σε ξεχωριστή βάση. Εδώ σας δίνουμε μερικές προτάσεις για το πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε καλύτερα τα social στη στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρίας σας.

Υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία από εργαλεία social media που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Μπορεί να είναι λίγο δύσκολο για τις εταιρείες να αποφασίσουν ποια να χρησιμοποιήσουν. Υπάρχει ένας απλός τρόπος για να το κάνετε αυτό: επιλέξτε το εργαλείο που ταιριάζει καλύτερα στη στρατηγική μάρκετινγκ και μπορεί να ενισχύσει την επιτυχία της. Επιπλέον θα βοηθά την πλευρά του μάρκετινγκ να επιτύχει τους στόχους της.

Επίσης, όταν χρησιμοποιείτε ένα κοινωνικό εργαλείο μέσων για μια συγκεκριμένη στρατηγική μάρκετινγκ, να το συνδέσετε με έναν εφικτό επιθυμητό στόχο. Για παράδειγμα, η χρήση του θα πρέπει να αυξήση τις πιθανότητές στους πελάτες που το επιλέγουν να αγοράσουν από εσάς.

Ενοποίηση με το branding και τη διαφήμιση

Τα social media μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθούν γόνιμα από το τμήμα διαφήμισης για την προώθηση και ενίσχυση της προβολής και της παρουσία της μάρκας σας στο διαδίκτυο. Μπορείτε να ενσωματώσετε τα social media με τις προσπάθειες μάρκετινγκ αναζήτησης(SEO), ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, να προωθήσει και να οδηγήσετε την παρουσία του brand σας σε όλο τον ιστό. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Twitter ή το Facebook για την προώθηση της σελίδας σας.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν επίσης ένας πολύ καλό τρόπο για να ακούσετε τις συζητήσεις με πελάτες σχετικά με το εμπορικό σήμα σας, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες σας, κ.λπ., και μπορείτε να αποκτήσετε πολλά στοιχεία, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσαρμόσουν τις νέες στρατηγικές branding. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να ενσωματώσει τα social media στο branding της στρατηγική σας.

Ενοποίηση με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών

Τα social media έχει μεγάλη σημασία στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Αν θέλετε πραγματικά να γνωρίζουν και να κατανοούν οι πελάτες τι σκέφτονται και να λένε για το εμπορικό σήμα ή την υπηρεσία σας, χρησιμοποιήστε τα social media σας ως εργαλείο ακρόασης.

Το είδος της ανάδρασης που μπορείτε να πάρετε από τα social media μπορεί να σας προσφέρει πραγματικά κάποια ιδέα για το πόσο καλή είναι η εξυπηρέτηση των πελατών σας. Αν η εξυπηρέτηση των πελατών σας  είναι καλή, θα μπορείτε να το ακούσετε αυτό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εν κατακλείδι, τα social media μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή με διαφορετικούς τρόπους στην εφαρμογή των επιχειρηματικών στόχων της. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να ενσωματωθούν συστηματικά στο σχέδιο της επιχειρηματικής στρατηγικής.

Ελάτε μαζί μας επίσης για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες πάνω στην Προώθηση ιστοσελίδων,  Κατασκευής ιστοσελίδων & Κατασκευής eshopDigital Marketing (SEO, Social Media Marketing, E-mail marketing). Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε με επαγγελματικό τρόπο τη νέα εποχή του Internet. Η έδρα μας είναι στην Θεσσαλονίκη αλλά μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σε κάθε σημείο της Ελλάδας.

Δείτε σχετικά άρθρα:

Η σημασία της δημιουργίας Facebook Page για την επιχείρησή σας
6 σημαντικές ερωτήσεις πριν ξεκινήσετε με τα social media

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!