Στρατηγική στα social media

ALL POSTS

Στρατηγική στα social media: Δείτε τα τρία κορυφαία στοιχεία

Ποιά είναι τα τρία κορυφαία στοιχεία για να χτίσετε μία επιτυχημένη στρατηγική στα social media;

Αυτή η ερώτηση τέθηκε σε ειδικούς που χτίζουν στρατηγικές στα social media  εντός των εταιρειών τους ή για τους πελάτες τους. Οι απαντήσεις τους ποικίλουν, με βάση το βαθμό της ειδικότητάς τους στο Digital Marketing και τη φύση της επιχείρησης που εμπλέκονται.

Μια ολοκληρωμένη ανάλυση αποκάλυψε τα 3 κορυφαία στοιχεία που είναι απαραίτητα για να οικοδομήσουμε μια επιτυχημένη στρατηγική. Τα 3 κορυφαία στοιχεία και σύμφωνα με τη σημασία τα βλέπετε παρακάτω στη λίστα που ακολουθεί:

  • Καθορισμός των επιχειρηματικών στόχων και των δεικτών απόδοσης KPI’s
  • Να πάρει το σωστό μηνύματα ο πελάτης
  • Ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες

1. Ο καθορισμός των επιχειρηματικών στόχων και δεικτών απόδοσης, KPIs

Αυτό είναι το πιο κρίσιμο και βασικό στοιχείο, το οποίο θα καθορίσει αν η κοινωνική στρατηγική σας είναι επιτυχής ή όχι. Αυτό σημαίνει (με τον καθορισμό των επιχειρηματικών στόχων) ότι μια εταιρία θα πρέπει να έχει σαφείς στόχους που επιδιώκει να επιτύχει με τη συμμετοχή σε μια social media στρατηγική.

Οι εταιρίες θα πρέπει να ενσωματώσουν τους στόχους της επιχείρησης με τις στρατηγικές social media για να δείτε την αξία από τις προσπάθειές τους. Οι στόχοι θα πρέπει να μετρούνται περιοδικά κατά το KPI’s το οποίο καθορίζεται από την εταιρία που έχει αναλάβει την στρατηγική στα social media σε συνεργασία μαζί σας.

Κατασκευή ιστοσελίδων στη Θεσσαλονίκη από την WEBONE ελάτε μαζί μας

2. Να πάρει τα σωστά μηνύματα ο πελάτης σας

Η δημοσίευση και ο καθορισμός των στόχων των επιχειρήσεων, είναι σημαντικό για μία εταιρία να μεταφέρει το σωστό μήνυμα προς το κοινό το οποίο στοχεύει. Μερικά από τα βασικά συστατικά που θα βοηθήσουν προς αυτήν την κατεύθυνση είναι:

  • Ποιες είναι οι αξίες της μάρκας και πώς αυτά αντανακλούνται στο μήνυμα;
  • Ποια είναι η μάρκα που αποσκοπεί στη βελτίωση μέσω της κοινωνικής στρατηγικής της;
  • Πώς το brand επικοινωνεί την υπόσχεσή της και δέσμευσή της;
  • Πώς αντιλαμβάνονται οι πελάτες (το μήνυμα) μἐασω της κοινωνικής στρατηγικής μιας μάρκας;

3. Ανάπτυξη και δέσμευση με τους Πελάτες

Έχοντας τη διορατικότητα στο πώς οι πελάτες θα αντιληφθούν τα μηνύματα που τους στέλνει η εταιρία θέτετε τα θεμέλια για την οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες σας. Στο πλαίσιο της ψηφιακής εμπλοκής του πελάτη με την μάρκα – brand, οι εταιρίες θα πρέπει να διαθέτουν συστήματα που να παρακολουθούν και να αποκαλύπτουν το καλό, το κακό και το άσχημο μιας μάρκας.

Ως μέρος της διαδικασίας δέσμευσης, η εταιρία λαμβάνει πολλάπλες ευκαιρίες για το που βρίσκετε για να διορθώσει τα μηνύματά της, να επαναπροσδιορίσει το κοινό-στόχο και το πιο σημαντικό να οικοδομήσει σχέσεις με το κοινό-στόχο της.

Μερικά ακόμη σημαντικά στοιχεία για να χτίσετε μια επιτυχημένη στρατηγική στα socila media περιλαμβάνουν:

4. Μέτρηση αποτελέσματων της εμπλοκής σας στα social media
5. Εμφάνιση δημιουργικότητα
6. Αυθεντικότητα

Ελάτε μαζί μας επίσης για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες πάνω στην Προώθηση ιστοσελίδων,  Κατασκευής ιστοσελίδων & Κατασκευής eshopDigital Marketing (SEO, Social Media Marketing, E-mail marketing). Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε με επαγγελματικό τρόπο τη νέα εποχή του Internet. Η έδρα μας είναι στην Θεσσαλονίκη αλλά μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σε κάθε σημείο της Ελλάδας.

Δείτε ακόμη:

Στρατηγική social media και ενσωμάτωση μέσα στο business plan

Social media 6 σημαντικές ερωτήσεις πριν ξεκινήσετε

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!