SEO On-site Optimizatio & Off-site Optimization

ALL POSTS

SEO On-site Optimizatio & Off-site Optimization

Δύο από τις βασικές διαδικασίες για το SEO σε ένα website

On-site Optimization:

Το στάδιο αυτό αφορά τη τεχνική βελτίωση του eshop, δηλαδή κατά κύριο λόγο τα κείμενα και το περιεχόμενο του eshop. Καταρχάς τα URL του eshop θα πρέπει να είναι ευανάγνωστα και να περιέχουν τις λέξεις- κλειδιά των σελίδων στις οποίες αναφέρονται, κατηγορία προϊόντος και η ονομασία του.

Σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η περιγραφή (meta description) του eshop γιατί αυτή χρησιμοποιείται από τις μηχανές αναζήτησης στην παρουσίαση των οργανικών αποτελεσμάτων. Η περιγραφή αυτή αποτελεί μια σύντομη περίληψη για το περιεχόμενο του eshop και προσελκύει το ενδιαφέρον των χρηστών να το επισκεφτούν. Στην περιγραφή αυτή συνίσταται να ενσωματώνονται συχνά και οι κατάλληλες λέξεις – κλειδιά των πιο δημοφιλών προϊόντων.

Οι περιγραφές των προϊόντων συμβάλλουν επίσης στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης. Το κείμενο των περιγραφών θα πρέπει να είναι γραμμένο σύμφωνο με τους κανόνες του SEO ενώ θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται οι λέξεις – κλειδιά που ταιριάζουν στο κάθε προϊόν ξεχωριστά.

Η σημασία της ονομασίας των εικόνων δεν πρέπει να αγνοείται καθόλου καθώς οι μηχανές αναζήτησης δεν σκανάρουν τις εικόνες αλλά μόνο τους τίτλους τους. Συνεπώς ο τίτλος της κάθε εικόνας θα πρέπει να περιέχει την ονομασία του προϊόντος που απεικονίζει.

Τέλος η κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης επηρεάζεται και από την ταχύτητα φόρτωσης του eshop. Όσο πιο γρήγορα φορτώνει το eshop, τόσο πιο πολύ επιδοτείται η τελική του κατάταξη.

Off-site Optimization:

Μέχρι πρότινος η κατάταξη ενός eshop στα οργανικά αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης, βασιζόταν κυρίως, σε ποσοστό περισσότερο από 60% – 70%, στην τεχνική κατάσταση καθώς και στον τρόπο που είχε αναπτυχθεί το SEO.

Τον τελευταίο ενάμισι χρόνο η Google έχει μεταβάλλει τα κριτήρια και πλέον εξίσου σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η κατάσταση του SEO εκτός του eshop, σε άλλα sites. Μάλιστα σύμφωνα με πρόσφατες ανακοινώσεις της Google, αυτό θα αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη βαρύτητα. Συνεπώς τα eshop θα πρέπει πλέον να φροντίζουν για αυτό το κομμάτι με τη διαδικασία να αποκαλείται και ως «Off-site Optimization» ή Off Page Optimization.

Το «Off-site SEO» αφορά στην ουσία την προώθηση του eshop σε άλλα sites, τα οποία φιλοξενούν links προς αυτό. O αλγόριθμος της Google επιδοτεί τα eshop εκείνα για τα οποία άλλα sites, φιλοξενούν αναφορές και link προς αυτά. Στην ουσία όσο πιο πολλά site αναφέρονται στο eshop, τόσο μεγαλύτερη είναι η επιδότηση για την κατάταξη στις οργανικές αναζητήσεις.

Κατασκευή ιστοσελίδων στη Θεσσαλονίκη από την WEBONE ελάτε μαζί μας

Μάλιστα όσο πιο αξιόπιστα είναι τα site αυτά, δηλαδή κατά κύριο λόγο η επισκεψημότητα τους είναι μεγάλη, τόσο μεγαλύτερη είναι η επιδότηση αυτή. Οι αναφορές και τα links σε άλλα site, μπορεί να αφορούν άρθρα, ειδήσεις, φωτογραφίες, ενημερώσεις για ένα eshop. Στο πλαίσιο αυτό επιδοτούνται και τα eshop τα οποία διαθέτουν συνεχή παρουσία στα Social Media Channels και συζητιούνται ή παρουσιάζονται σε χιλιάδες followers.

Τα Social Media μπορεί να είναι είτε του eshop είτε άλλων site ή ακόμη και χρηστών, που είτε συζητούν για αυτό ή απλώς έχουν κάνει αναδημοσίευση μιας σχετικής είδησης ή κάποιου σχολίου. Φυσικά η επιλογή των sites ή των Social Media Channels με τα οποία συνδέεται ένα eshop, γίνεται με κριτήριο τη συνάφειά τους με την κατηγορία προϊόντων ή υπηρεσιών που εμπορεύεται.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα όπου πλέον τα site δεν χρεώνουν μόνο τις εικαστικές διαφημίσεις αλλά και τα advertorials, δηλαδή άρθρα που παρουσιάζεται το διαφημιζόμενο eshop καθώς έχουν αντιληφθεί τη δύναμή τους και το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσουν στο off-site SEO.

Συνεπώς λαμβάνοντας υπόψη ότι το SEO μπορεί να εξασφαλίζει τη συνεχή και δωρεάν προσέλκυση επισκεπτών σε ένα eshop, θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής Digital Marketing. Δυστυχώς οι συνεχής αλλαγές στον αλγόριθμο αναζήτησης καθώς η μεταβλητότητα των παραγόντων που επηρεάζουν το SEO, το καθιστούν μια διαδικασία που απαιτεί συνεχή ενασχόληση, συμπεριλαμβάνοντας και το γεγονός ότι τα αποτελέσματα του SEO αποτυπώνονται συνήθως τρεις με τέσσερις μήνες μετά.
Κατασκευή ιστοσελίδων και seo για μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας της επένδυσής σας.

Σε κάθε περίπτωση η ομάδα μου και εγώ είμαστε εδώ για να λύσουμε κάθε απορία σου σχετικά με το SEO του website σου και θα χαρούμε πολύ να κάνουμε και ένα review της σελίδας σου προκειμένου να σε συμβουλέψουμε για τα επόμενα βήματα. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μας το ζητήσεις.

Δείτε ακόμη ορισμένα χρήσιμα άρθρα:
SEO tips για το 2022
Keyword strategy: Πως θα επιλέξετε τις σωστές λέξεις κλειδιά για το SEO σας
Βελτιστοποίηση SEO: Τα 7 βήματα για να ανεβείτε στην Google

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!