Ανασχεδιασμός Ιστοσελίδας

Ανασχεδιασμός ιστοσελίδας

Συχνό είναι το φαινόμενο εταιριών οι οποίες δαπανούν μεγάλα ποσά για να προσελκύσουν επισκέπτες στις ιστοσελίδες τους χωρίς να πετύχουν να τους μετατρέψουν σε πελάτες και να αποσβέσουν την επένδυσή τους.

Κατά την άποψή μας αυτό οφείλεται στον κακό σχεδιασμό και κατασκευή των ιστοσελίδων και το επίσης χαμηλό επίπεδο εξυπηρέτησης των επισκεπτών κατά την περιήγησή τους στον ιστοχώρο.

Εδώ θα δούμε αρκετά σημαντικά βήματα που θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων για να διασφαλιστεί ότι ο ανασχεδιασμός των ιστοσελίδων τους είναι επιτυχής. Αυτό έχει να κάνει με:

  • την κατάλληλη έρευνα
  • τον καθορισμό ρεαλιστικών προσδοκιών
  • και τη μέτρηση των στόχων σας

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΜΥΝΗΜΑ





Τα βήματα που ακολουθούμε για τον ανασχεδιασμό ιστοσελίδας

1. Κατάστρωση σχεδίου υλοποίησης του έργου

Το στάδιο αυτό είναι ζωτικής σημασίας, διότι ό,τι αποφασίζεται και χαράσεται εδώ θέτει τις βάσεις και τα μετέπειτα στάδια για το σύνολο του έργου. Αυτή η φάση απαιτεί πολύ καλή προσοχή στη λεπτομέρεια. Ποιό ειδικά:

  • Καταγραφή των αναγκών της εταιρίας αλλά και των πελατών της
  • Καθορισμός στόχων που θέλουμε να πετύχουμε
  • Ανάλυση ανταγωνισμού
  • Δημιουργία site map (χάρτης του ιστοχώρου)
  • Εικαστικές και προγραμματιστικές προδιαγραφές

2. Γραφιστικός Σχεδιασμός

Το στάδιο του γραφιστικού σχεδιασμού περιλαμβάνει την υλοποίηση του προηγούμενου σταδίου. Δημιουργούμε μια τεκμηριωμένη δομή του ιστοχώρου και, το σημαντικότερο, μια οπτική αναπαράσταση του σχεδίου της ιστοσελίδας. Μετά την ολοκλήρωση της φάσης του σχεδιασμού, η ιστοσελίδα θα πρέπει να έχει πάρει το σχήμα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που έχουν ορισθεί. Τα βήματα που ακολουθούμε για τη φάση του σχεδιασμού είναι:

  • Wireframe (με όλα τα στοιχεία προγραμματισμού και σχεδιασμού)
  • Σχεδιαστικές μακέτες
  • Αναθεωρήσεις και εγκρίσεις
  • Μετατροπή του σχεδίου σε κώδικα XHTML και CSS

Η φάση του σχεδιασμού περιλαμβάνει πολλές αναθεωρήσεις και μικροαλλαγές και μπορεί να περιλαμβάνει πολλαπλές επαναλήψεις ή εκδόσεις της ιστοσελίδας.

3. Ανάπτυξη ιστοσελίδας

Η φάση της ανάπτυξης της ιστοσελίδας κατά τον ανασχεδιασμό της περιλαμβάνει κατά το μεγαλύτερο μέρος προγραμματιστικές εργασίες, τη δημιουργία περιεχομένου και τη φόρτωση αυτού. Εδώ είναι τα βήματα που ακολουθούμε για την ανάπτυξη της ιστοσελίδας:

  • Δημιουργία κώδικα για κάθε τύπο σελίδας
  • Ανάπτυξη υπόλοιπων σελίδων, δοκιμή της διαδραστικότητας με όλα τα ειδικά χαρακτηριστικά
  • Δημιουργία περιεχομένου και επεξεργασία περιεχομένου
  • Δοκιμή και επαλήθευση της λειτουργικότητας και των συνδέσεων (links)

4. Δημοσίευση ιστοσελίδας στο διαδίκτυο

Έφτασε επιτέλους η μεγάλη στιγμή όπου ο ανασχεδιασμός της ιστοσελίδας μας έχει ολοκληρωθεί και είμαστε έτοιμοι για να τη δημοσιεύσουμε στο διαδίκτυο. Πριν γίνει αυτό, όμως, απαιτείται ένας γενικός έλεγχος όλων των στοιχείων που την απαρτίζουν και μια βαθιά δοκιμή των χαρακτηριστικών και της διαδραστικότητάς της. Επίσης, η εμπειρία του χρήστη και οι δοκιμές ευχρηστίας είναι το κλειδί σε αυτό το στάδιο για το αν πήγαν και είναι όλα καλά.

Αυτά είναι τα βήματα στην εναρκτήρια φάση και κατά την δημοσίευση:

  • Μικροαλλαγές στο σχεδιασμό και τη λειτουργία ιστοσελίδας (αν χρειάζονται)
  • Μεταφόρτωση και μεταφορά της ιστοσελίδας στον server
  • Δοκιμές – έλεγχος για σπασμένα links, δοκιμή πλοήγησης σελίδας και σφαλμάτων κώδικα
  • Πολλαπλοί έλεγχοι του προγράμματος περιήγησης – θα πρέπει να ελέγχεται η ιστοσελίδα σε όλους τους browsers, συμπεριλαμβανομένων IE, Firefox, Chrome, Safari, Opera

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για να ανταποκρίνεται σωστά η ιστοσελίδα μας για τα κινητά και tablets (responsive design)

Βήμα 6: Προώθηση και προβολή ιστοσελίδας

Σημαντικό κομμάτι στην επιτυχία των στόχων μας και γενικά της ιστοσελίδας μας θα παίξει η σωστή στρατηγική προώθησης και προβολής που θα επιλέξουμε (internet marketing strategy).

Επίσης, όλοι σήμερα καταλαβαίνουμε ότι είναι επιτακτική ανάγκη η προώθηση και προβολή του ιστοχώρου μας, γιατί χωρίς επισκέπτες και πελάτες δεν μπορεί να επιτευχθεί κανένας στόχος.

Οι κυριότερες πηγές για να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα σήμερα είναι:

SEO
AdWords
Email marketing
Social media

Βήμα 7: Μέτρηση της επιτυχίας και Google Analytics

Για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση των προβλημάτων στο σχεδιασμό και κατασκευή των ιστοσελίδων καθώς και των προβλημάτων στη στρατηγική προώθησης, απαιτείται λεπτομερής παρακολούθηση των στατιστικών επισκεψιμότητας και ανάλυσης των αποτελεσμάτων.

Η ανάλυση της επισκεψιμότητας των ιστοσελίδων μας επιτρέπει να εξακριβώσουμε την ορθότητα:

1. Του σχεδιασμού

2. Της εξυπηρέτηση των επισκεπτών

3. Τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες

4. Της στρατηγικής προώθησης και προβολής και γενικότερα του μάρκετινγκ.

Στη WEBONE σας βοηθάμε να δείτε αν ισχύουν όλα τα παραπάνω με την υπηρεσία καταγραφής και ανάλυσης της επισκεψιμότητας Google Analytics.

Η ιστοσελίδα αποτελεί σημείο διαφοροποίησης μεταξύ των εταιριών

Η ομάδα μας δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην αρχιτεκτονική του περιεχομένου ώστε ο επισκέπτης να εντοπίζει εύκολα την πληροφορία που αναζητά και στην εικαστική προσέγγιση η οποία θα αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Η σωστή και ολοκληρωμένη παρουσία μιας επιχείρησης στο Internet συνιστά ουσιαστικό σημείο διαφοροποίησης και οδηγεί σε αύξηση πελατών και πωλήσεων.

Σε ένα δυναμικά μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, η ιστοσελίδα σας πρέπει να αποτελεί εργαλείο ανάπτυξης για την επιχείρησή σας.

ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ