Προώθηση ιστοσελίδων

Προώθηση ιστοσελίδων για εταιρίες

Με τον όρο προώθηση ιστοσελίδων στο διαδίκτυο (web) εννοούμε τη γνωστοποίηση της ιστοσελίδας από την εταιρία στην αγορά στόχο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από αυτή τη διαδικασία εξαρτάται η έκβαση της όλης προσπάθειας για την εμπορική αξιοποίηση του διαδικτύου, ακόμα και αν όλες οι διαδικασίες σχεδιασμού και κατασκευής των ιστοσελίδων σας είχαν εκτελεστεί σωστά και με κάθε λεπτομέρεια.

Η δημιουργία μιας άριστης σελίδας στο web δεν εξασφαλίζει την επιτυχία της διαδικτυακής εταιρίας, αν λείπει το στοιχείο της ενημέρωσης της αγοράς.

Βασική αρχή επιτυχίας για τον σκοπό αυτό είναι η εταιρία να χειριστεί το διαδίκτυο όπως όλα τα υπόλοιπα μέσα του μάρκετινγκ τη δε ιστοσελίδα της ως ένα προϊόν ή υπηρεσία της που χρειάζεται προώθηση. Παρακάτω θα σας περιγράψουμε σύντομα μερικές από τις σημαντικές τεχνικές προώθησης ιστοσελίδων που χρησιμοποιούμε:

CompetitorAnalysis 0

SEO – Search Engine Στρατηγικές

Είναι ίσως η πιο σημαντική στρατηγική προώθησης ιστοσελίδων, στην οποία κατέχετε τις πρώτες θέσεις για τις λέξεις-φράσεις κλειδιά στις κύριες μηχανές αναζήτησης για τα φυσιολογικά αποτελέσματα των αναζητήσεων (σε αντίθεση με πληρωμένες διαφημίσεις). Οι μηχανές αναζήτησης στέλνουν ρομπότ “αράχνες” στις ιστοσελίδες του ιστοχώρου σας για να τις εντάξουν στα ευρετήριά τους. Οπότε θα πρέπει να προετοιμάσουμε τις ιστοσελίδες σας για βέλτιστη δημιουργία αυτού του ευρετηρίου. Η ιδέα δεν είναι εδώ για να ξεγελάσουμε τις μηχανές αναζήτησης, αλλά να τους αφήσουμε άφθονες πληροφορίες για το τι είναι η ιστοσελίδα σας. Η προσέγγιση αυτή καλείται “βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης,” συντομογραφία SEO.

category technology

Στρατηγική δημιουργίας συνδέσεων – links

Οι σύνδεσμοι – links με άλλες ιστοσελίδες (προς την δική σας) σας προσφέρουν περισσότερη επισκεψιμότητα. Αλλά δεδομένου ότι η Google και οι άλλες μεγάλες μηχανές αναζήτησης θεωρούν τον αριθμό των εισερχόμενων συνδέσεων στον ιστοχώρο σας (“δημοτικότητα”) ως ένα σημαντικό δείκτη της καταλληλότητας της ιστοσελίδας σας, οι περισσότερες συνδέσεις θα σας βοηθήσουν να καταταχθείτε σε υψηλότερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης. Η Google έχει ένα μέτρο που ονομάζεται PageRank και το οποίο αντανακλά την ποσότητα και την ποιότητα των εισερχόμενων συνδέσεων. Όλοι οι σύνδεσμοι δεν είναι ίσοι. Σύνδεσμοι από αξιόπιστες πηγές και δημοφιλή sites θα βοηθήσουν την ιστοσελίδας σας και θα την κατατάξουν ψηλά στις μηχανές αναζήτησης και αντίθετα οι συνδέσεις από χαμηλής ποιότητας ιστοχώρων θα την υποβιβάσουν. Στις ημέρες μας η προώθηση ιστοσελίδων είναι συνυφασμένη με την στρατηγική δημιουργίας συνδέσμων links

CompetitorAnalysis 0

Social Media

Επόμενο είδος προώθησης ιστοσελίδων είναι τα social media (ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης), στην οποία οι πολίτες αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και να απαντούν μέσω διαδικτυακών κοινοτήτων.

Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων γενικά, αλλά και των Ελλήνων συγκεκριμένα. Σύμφωνα με πανελλήνια έρευνα του εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN), του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα, για την «Στάση, αξιοποίηση και εμπιστοσύνη των Ελλήνων στα social media», οι Έλληνες χρήστες μπορούν να χαρακτηριστούν ως έμπειροι, αφού το 50% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί τα social media πάνω από 3 χρόνια.

Τα social media μπορούν να συμβάλουν στην προώθηση των ιστοσελίδων σας με την αποστολή άμεσης επισκεψιμότητας και με την δημιουργία links συνδέσμων με τον ιστοχώρο σας. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τα social media και στο blog μας.

category technology

Email marketing

Με τον όρο email marketing εννοούμε το μάρκετινγκ μέσω της αποστολής των emails από το ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο σε στοχευμένο κοινό μας. Δεν θα πρέπει να το αμελήσουμε το e-mail ως ένα σημαντικό εργαλείο το οποίο μπορεί να φέρει τους ανθρώπους-πελάτες που μας ενδιαφέρουν στον ιστοχώρο μας. Απλά δεν πρέπει να στέλνετε spam emails, δηλαδή, την μαζική αποστολή ανεπιθύμητων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χωρίς την άδεια από τους ανθρώπους με τους οποίους δεν έχετε καμία σχέση. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το email marketing και σε σχετικά άρθρα μας.

CompetitorAnalysis 0

AdWords – Πληρωμένες διαφημίσεις στην Google

Οι πελάτες θα σας βλέπουν ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν στο Google αυτά που προσφέρετε. Εσείς θα πληρώνετε μόνο όταν κάνουν κλικ, για να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας ή για να σας καλέσουν.

Πληρώνετε μόνο για τα αποτελέσματα
Χωρίς επίσκεψη δεν υπάρχει χρέωση

Η εγγραφή στο Google AdWords είναι δωρεάν. Πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, για να επισκεφτεί τον ιστότοπό σας ή για να σας καλέσει. Με άλλα λόγια, όταν η διαφήμισή σας έχει αντίκρισμα.

Ξεκινήστε με οποιονδήποτε προϋπολογισμό

Εσείς αποφασίζετε για το ποσό που θα επενδύσετε. Απλώς ξεκινήσετε με τον ημερήσιο προϋπολογισμό που μπορείτε να διαθέσετε και, στη συνέχεια, προσαρμόστε τον ανάλογα με τα αποτελέσματά σας.

Περισσότερα για το AdWords δείτε εδώ

category technology

Προώθηση ιστοσελίδων τεχνολογία έλξης – pull

Η στρατηγική προώθησης και ανάπτυξης μιας εταιρίας στο διαδίκτυο οφείλεται στην τεχνολογία έλξης (pulll technology) σε αντιδιαστολή με τις παραδοσιακές μεθόδους προώθησης που στηρίζονται στην τεχνολογία “push”. Παραδοσιακά το διαδίκτυο λειτουργεί ως ένα μέσο έλξης των πληροφοριών που αναζητά ο χρήστης και τις οποίες μόλις βρει κατεβάζει στον υπολογιστή του. Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης του διαδικτύου έχει αναπτύξει μια ενεργητική και όχι παθητική νοοτροπία απέναντι στο μέσο. Το κυριότερο χαρακτηριστικό του διαδικτύου είναι η αμφίδρομη επικοινωνιακή φύση. Έτσι κάθε μέθοδος προσέγγισης των πελατών πρέπει να λαμβάνει υπόψη αυτό το χαρακτηριστικό, εφόσον θέλει να είναι επιτυχημένη.

Φόρμα Επικοινωνίας

Ας ξεκινήσουμε μια συζήτηση