Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος

ALL POSTS

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος δείτε τι θα πρέπει να κάνετε

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος

«Τα ηλεκτρονικά καταστήματα ή electronic shops ή e-shops αποτελούν τις κυριότερες εφαρμογές του επιχειρηματικού σεναρίου επιχείρηση-προς-καταναλωτή (Β2C) ή επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) και στοχεύουν στην προώθηση αλλά και στην πώληση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου.»

Στις μέρες μας το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-εμπόριο) και η κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος έχει τη δυναμική να εξελιχθεί σε μια τεράστια αγορά, όπου όμως ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός. Οι επιχειρήσεις που προσφέρουν την καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες είναι αυτές με τη μεγαλύτερη πιθανότητα να επιτύχουν στο Web.

Υπάρχουν παραδείγματα καταστημάτων που λειτουργούν μόνο μέσω ηλεκτρονικών καναλιών π.χ. το βιβλιοπωλείο amazon.com και άλλα που συνδυάζουν τη φυσική τους παρουσία με την ηλεκτρονική π.χ. το βιβλιοπωλείο barnesandnoble.com.

Γιατί μια επιχείρηση να επενδύσει στην κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος;

Οι δυνατότητες που προσφέρει η κατασκευή ηλεκτρονικού καταστηματος σε μια επιχείρηση είναι πολύ σημαντικές:

– παροχή πληροφοριών, προϊόντων και υπηρεσιών 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
– παγκόσμια πρόσβαση ανεξαρτήτως γεωγραφικής περιοχής.
– διεύρυνση της αγοραστικής βάσης σε εθνικό αλλά και διεθνέςεπίπεδο (παγκόσμια αγορά, ευνοεί τις μικρές επιχειρήσεις).
– άμεση απόκριση.– επιτάχυνση των διαδικασιών.
– απουσία χαρτιού.– μείωση του κόστους και των λειτουργικών εξόδων π.χ. ηλεκτρονική ανταλλαγή παραστατικών.
– εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες προς τους πελάτες.
– χρήση ειδικών τεχνικών marketing μέσω του Internet π.χ.καταγραφή προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού.– βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών π.χ. λιγότερα λάθη.
– λήψη καλύτερων αποφάσεων.

Τι προσφέρει ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα

Ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί:

– να ενισχύσει τη δημόσια εικόνα της επιχείρησης,
– να αυτοματοποιήσει εσωτερικές και εξωτερικές διαδικασίες,
– να μειώσει το κόστος και τον χρόνο εξυπηρέτησης,
– και να την τροφοδοτεί συνεχώς με στοιχεία που αφορούν τόσο τους πελάτες όσο και τις συναλλαγές τους καθώς επίσης και με ερωτήσεις, σχόλια, παρατηρήσεις, συστάσεις, κλπ.

Όλα αυτά αν χρησιμοποιηθούν σωστά από την επιχείρηση θα οδηγήσουν στη βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών.

Τρόποι προώθησης των ηλεκτρονικών καταστημάτων στο Web

  • Τόποι μαζικής προσέλευσης: μηχανές αναζήτησης(SEO), sites παροχέων υπηρεσιών διαδικτύου, ηλεκτρονικοί κατάλογοι, κλπ.
  • Τόποι διάθεσης περιεχομένου: ηλεκτρονικές εφημερίδες και περιοδικά, portals, θεματικοί δικτυακοί κατάλογοι, κλπ.
  • Φιλοξενία διαφημίσεων σε άλλα e-shops: η πρακτική αυτή δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στην Ελλάδα.
  • Άλλες τεχνικές: διαγωνισμοί, κουπόνια, προσφορές που επιβραβεύουν τους πιστούς πελάτες, κλπ.
  • Μηχανές αναζήτησης: ο Χρυσός Οδηγός του Διαδικτύου! Αποτελούν τα πιο διαδεδομένα μέσα για την εύρεση πληροφοριών στο Διαδίκτυο και οι χρήστες είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με τη λειτουργία τους.
  • Διαφήμιση και προβολή στα social media
  • Πληρωμένες καταχωρήσεις στην Google (PPC AdWords)

Χρήσιμες συμβουλές για επιτυχημένες πωλήσεις και κέρδη από το ηλεκτρονικό κατάστημα

Το ηλεκτρονικό εμπόριο και η κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος έχει εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό όσον αφορά τα προϊόντα και το κοινό που καλύπτει. Φθηνά παπούτσια, ρούχα, super market. Δεν υπάρχει τέλος σε αυτό που μπορείτε να αγοράσετε από το internet, απλώς αφιερώνοντας λίγα λεπτά και κάνοντας κλικ σε μερικά κουμπιά.

Το 2020, ως έτος ορόσημο για τα ηλεκτρονικά καταστήματα λόγω Covid 19, είναι σημαντικό για τα τωρινά και τα μελλοντικά καταστήματα να κατανοήσουν πώς η κατασκευή eshop μπορεί να επηρεάσει άμεσα τις πωλήσεις τους και φυσικά τα κέρδη τους.

Για να μείνετε ενήμεροι για τις τελευταίες τάσεις στην κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος το 2020, έχουμε συγκεντρώσει μερικές συμβουλές σχεδιασμού και κατασκευής που μπορούν να σας βοηθήσουν να σχεδιάσετε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου με ευκολία και επιτυχία.

1. Το ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να είναι εύκολο στην περιήγησή του

Το περιεχόμενο δεν πρέπει να αποσπά την προσοχή του επισκέπτη στην πορεία του μέχρι την ολοκλήρωση της αγοράς. Ένα eshop με υπερβολικό και μπερδεμένο περιεχόμενο οδηγεί σε σύγχυση το μυαλό ενός επισκέπτη. Συχνά όταν το περιεχόμενο δεν είναι σαφές, οι πελάτες εγκαταλείπουν το καλάθι. Η πλοήγηση σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να είναι εξαιρετικά σαφής και να περιλαμβάνει όσο το δυνατόν λιγότερα βήματα.

2. Ο Ικανοποιημένος Πελάτης, Είναι Ο Πελάτης Που Θα Ξαναέρθει

Φροντίστε για τη σωστή εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών πριν, αλλά και μετά την αγορά. Να είστε δίπλα τους σε ότι μα ότι και να χρειαστούν, αλλά και να ακούτε τα παράπονά τους. Τις περισσότερες φορές, θέλουν να νομίζουν ότι κάποιος βρίσκεται εκεί και τους υπολογίζει. Θέλουν να αισθάνονται σημαντικοί!

3. Επενδύστε Σε Ευκρινές Περιεχόμενο Και Εικόνες Υψηλής Ποιότητας

Οι εικόνες έχουν άμεση επίδραση στις πωλήσεις. Μέσω ενός eshop, οι άνθρωποι δεν μπορούν να πάρουν το άγγιγμα και την αίσθηση του προϊόντος. Η απόφαση για το αν θα αγοράσει το προϊόν ή όχι έγκειται αποκλειστικά στις εικόνες που βλέπει.

Όχι μόνο οι εικόνες του προϊόντος – κεφαλίδες, πανό, υποσέλιδα και τυχαία διασκορπισμένες διαφημίσεις, αλλά θα πρέπει να έχουν εικόνες υψηλής ποιότητας για να μεταδίδουν την αίσθηση αξιοπιστίας. Κατά την καταχώρηση των προϊόντων σας προς πώληση, τοποθετήστε επαγγελματικές εικόνες, κάνοντας κλικ από πολλές οπτικές γωνίες, για να βοηθήσετε τους χρήστες να αποφασίσουν εύκολα.

Εκτός από τις εικόνες, τα κείμενα του eshop πρέπει επίσης να είναι τέλεια! Ωστόσο, οι πελάτες σε ένα e-shop έρχονται για τις εικόνες και όχι για να διαβάσουν μεγάλο κείμενο. Επομένως, το κείμενο θα πρέπει να μπορεί να μεταφέρει το μήνυμα του brand με όσο το δυνατόν λιγότερες λέξεις.

4. Δώστε Προτεραιότητα Στο Responsive Design Για Να Παίζει Τέλεια Σε Κάθε Τύπο Οθόνης Και Συσκευής

Μια γενιά εμμονής για κινητά και smartphone χρειάζεται e-shop που λειτουργούν εξίσου καλά στα κινητά τους, όπως και σε υπολογιστές.
Η σωστή απόδοση σε κινητές συσκευές, με γρήγορο σχεδιασμό απόκρισης και λειτουργικά κουμπιά, είναι το κλειδί για τη λειτουργία του e-shop σας.

5. Οι Ιστότοποι Ηλεκτρονικού Εμπορίου Πρέπει Να Είναι Ασφαλείς

Όταν πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο, οι πελάτες εμπιστεύονται μόνο αξιόπιστα eshop που είναι ασφαλή για συναλλαγές. Η ύπαρξη κρυπτογραφημένου ιστότοπου SSL με ασφαλείς πύλες πληρωμής είναι το κλειδί για την αποτελεσματική σχεδίαση διαδικτυακού ηλεκτρονικού εμπορίου.

6. Η Παράδοση Είναι Η Μισή Αρχοντιά

Φροντίστε να συνεργαστείτε με μια εταιρεία μεταφορών, που να είναι γρήγορη και αξιόπιστη. Ο συνεχής προβληματισμός, των ανθρώπων που αγοράζουν από ηλεκτρονικά καταστήματα, είναι ο χρόνος και ο τρόπος παράδοσης. Αγοράζουν από το διαδίκτυο, για ευκολία και ταχύτητα. Αν είναι να κάνουν δέκα μέρες να παραλάβουν το εμπόρευμα, κατά πάσα πιθανότητα θα εκνευριστούν και δεν θα τους ξαναδείτε. Οπότε δεν θα ξαναέρθουν, έστω κι αν δεν φταίτε εσείς για αυτό.

Εμπιστευτείτε τους έμπειρους και εξειδικευμένους ειδικούς της WEBONE πάνω στην κατασκευή ιστοσελίδων και την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες Προώθησης ιστοσελίδων, Web DesignWeb και Mobile DevelopmentDigital Marketing (SEO, SEM, Social Media Marketing, Inbound Marketing). Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε με επαγγελματικό τρόπο τη νέα εποχή του Internet.

Η έδρα μας είναι στην Θεσσαλονίκη αλλά μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σε κάθε σημείο της Ελλάδας.

Δείτε και ορισμένα άλλα χρήσιμα άρθρα:

Πόσο κοστίζει ένα eshop; Αναλυτικές πληροφορίες με κόστη

Δημιουργία eshop τι χρειάζεται για το 2022

Κατασκευή eshop Θεσσαλονίκη – 10 αλήθειες

Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;

Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας καινοτόμες ιδέες και προτάσεις για Startups, για να υλοποιήσετε το όραμά σας και να αποκτήσετε μία επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή!